Передній сальник колінчастого валу розташований на передній частині двигуна і виконує функцію запобігання витоку масла з області, де колінчастий вал виходить з двигуна. Стан цього сальника має безпосередній вплив на герметичність двигуна і загальну ефективність його роботи.
Проблеми підтікання переднього сальника колінчастого валу
1. Зношення сальника: Через постійний контакт із рухомим колінчастим валом, передній сальник піддається значному зносу. З часом це може призвести до втрати герметичності і витоку масла.
2. Неправильна установка: Якщо сальник був неправильно встановлений, наприклад, під кутом або з перекосом, це може спричинити швидкий знос і витік масла.
3. Механічні пошкодження: Потрапляння абразивних частинок або наявність дефектів на валу може пошкодити робочу кромку сальника, що також призведе до підтікання.
4. Низька якість сальника: Використання сальників з неякісних матеріалів, які не мають достатньої стійкості до температури та тертя, може сприяти швидкому зносу і появі витоків.
Вигода заміни сальника при заміні ременя ГРМ
1. Економія часу та коштів: При заміні ременя ГРМ (газорозподільного механізму) передній сальник колінчастого валу стає легкодоступним, оскільки вже розібрані частини двигуна, що його закривають. Заміна сальника у цей момент дозволяє уникнути повторного розбирання двигуна у випадку його зношення або витоку в майбутньому.
2. Профілактика майбутніх проблем: Оскільки знос переднього сальника є типовим для автомобілів з великим пробігом, заміна його разом із ременем ГРМ допоможе уникнути непередбачених витрат на ремонт у майбутньому.
3. Збільшення надійності двигуна: Заміна сальника при заміні ременя ГРМ забезпечує триваліший період безперебійної роботи двигуна, знижуючи ризик витоку масла, що може призвести до серйозних пошкоджень двигуна.
4. Забезпечення герметичності: Після заміни ременя ГРМ важливо, щоб усі елементи двигуна залишалися герметичними. Новий сальник гарантує, що жодних витоків не відбудеться, зберігаючи чистоту і ефективність роботи двигуна.
Заміна переднього сальника колінчастого валу під час заміни ременя ГРМ є вигідним рішенням, яке забезпечує надійну роботу двигуна і економію на потенційних ремонтах у майбутньому.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely GC5, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2014 по 2020 г.в. |
Geely GC6, V=1.5 i Geely 4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2015 по 2018 г.в., |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |