Гарантія та повернення
Шановні клієнти, просимо ознайомитися з умовами повернення запчастин та комплектуючих, а також гарантійними умовами на них.
При відвантаженні товару зі складу м. Запоріжжя - повернення можливе протягом 14 днів з дня замовлення товару з нашого інтернет магазину. При цьому необхідно надати документи, що підтверджують купівлю. Товар, який підлягає поверненню, повинен бути наданий у тому ж вигляді та комплектації, в якому був отриманий покупцем із збереженням оригінальної упаковки, бирок, пакетів, наклейок та інших комплектуючих. При поверненні товару з інших регіонів України просимо враховувати також терміни, необхідні службам кур'єрської доставки для поставки товару на адресу нашого магазину. У цьому випадку повернення товару має здійснюватися кур'єрською службою безпосередньо до офісу інтернет магазину. Можливість забору товару у відділеннях поштових служб нашими кур'єрами можлива лише в індивідуальних випадках за домовленістю з менеджерами магазину.
Переконливе прохання - при отриманні товару через служби кур'єрської доставки уважно оглядайте товар як на наявність механічних пошкоджень (тріщини, пошкодження, вигини, вм'ятини), так і на відповідність головних візуальних характеристик (наприклад наявність хром рамок, колір виробу або окремих елементів, комплектність та інше) ). При виявленні дефектів необхідно не приймати такий товар від служби доставки та проінформувати наш інтернет-магазин про відмову. В іншому випадку у поверненні отриманого клієнтом товару може бути відмовлено.
Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта та безпосередньо на склад компанії.
У разі неповної комплектності товару, пошкодження товару або його упаковки, зміни зовнішнього вигляду (наявність слідів зношування) у поверненні товару може бути відмовлено.
Також поверненню не приймаються товари, привезені на замовлення від імені клієнта з-за кордону.
На придбані в інтернет магазині asiamotor.com.ua автозапчастини кузовної групи поширюються гарантійні зобов'язання.
- Термін гарантії:На елементи автооптики поширюється гарантія терміном 14 днів (крім елементів освітлення, діоди, лампи та коректорів);
- На кузовні запчастини (бампера, капоти, крила, ремонтні частини тощо) поширюється гарантія терміном 14 днів;
- На дзеркала у зборі гарантія 14 днів (крім елементів електроустаткування);
- На елементи системи охолодження та обігріву термін гарантії 1 місяць. У разі знаходження гарантійного товару на складі – проводиться його заміна на новий.
- На автомобільні аксесуари гарантія не поширюється.
- Не відповідність геометричних розмірів має бути виявлено в момент встановлення виробу, але не пізніше 14 днів з дня покупки (включаючи строки постачання та повернення).
Просимо мати на увазі, що поверненню за гарантією підлягає товар, який встановлювався лише на сертифікованому СТО, який має відповідні допуски та зареєстрований та здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України.
Для цього на нашу адресу необхідно надати такі документи: що підтверджують купівлю товару у нашому інтернет-магазині; замовлення-наряд на СТО з оплатою послуг станції (обов'язково із зазначенням марки, ВІН коду, пробігу та стану автомобіля); у деяких випадках реєстраційні документи СТО; акт дефектів (акт виявлення несправності) – укладання станції про явний або прихований шлюб автозапчастини; заповнена клієнтом чи представниками станції технічного обслуговування заяву на повернення; малюнок виробу.
Після надання зазначених документів – вони передаються на адресу постачальника і після ухвалення позитивного рішення (як правило, у термін до 2-х тижнів) відбувається заміна або повернення деталі.
При необхідності разом із наведеними документами для проведення огляду та оцінки має бути доставлена несправна автозапчастина.
Повернення деталі гарантії здійснюється за рахунок клієнта в офіс компанії.
Крім того, в окремих випадках для визначення причин пошкодження автозапчастини може знадобитися проведення експертизи.
Також гарантійні зобов'язання не поширюються у разі:
- пошкодження товару через неправильний монтаж або демонтаж;
- поломки електроустаткування після встановлення на автомобіль;
- запотівання автомобільної оптики;
- відшарування хромованого покриття;
- Пошкодження товару у зв'язку з ДТП;
- доопрацювання або позаштатне вдосконалення запчастин (установка позаштатних лінз, інше);
- Нормального зносу товару;
- віднесення товару до ряду витратних матеріалів (фільтра, прокладки, колодки, ремені, ролики, ланцюги, зірки тощо);
- Відсутності супутніх (додаткових) матеріалів, якими комплектувався товар при отриманні (шайби, гайки, затискачі, скоби тощо);
- Порушення правил експлуатації автомобіля або автозапчастини;
- пошкодження скляних, пластикових виробів та елементів автооптики;
- використання додаткових (не передбачених виробником) матеріалів (плівки, наклейки, захисні елементи), що впливають на якість та роботу автозапчастини тощо.