Вибрати авто

КПП і Трансмісія

Болт корзини зчеплення Амулет Chery Amulet A11-1601111

Болт корзини зчеплення Chery Amulet (A11-1601111) Болт корзини зчеплення призначений для надійного ..

56.10 грн.

Болт обмеження ходу вилки зчеплення Geely 3160132001 (S-160G)

КПП Болт вилки сцепления (упор) Geely 3160132001 (S-160G) для Geely CK предлагаем в Китай (аftermar..

140.25 грн.

Болт обмеження ходу вилки зчеплення Geely LC/GC2 3160132001 (S-160G)

КПП Болт вилки сцепления (упор) Geely LC/GC2 3160132001 (S-160G) для Geely LC предлагаем в Китай (а..

140.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення BYDF3 1,5L BS15-1602800-15 BRG820

Вижимний підшипник зчеплення BYDF3 1,5L BS15-1602800-15 BRG820 Вижимний підшипник зчеплення BY..

187.00 грн.

Вижимний підшипник зчеплення BYDF3 BS15-1602800

Вижимний підшипник зчеплення  BYDF3 BS15-1602800 Вижимний підшипник зчеплення  BYDF3..

187.00 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Chery Amulet 015141165AA

Вижимний підшипник зчеплення Chery Amulet 015141165AA Вижимний підшипник зчеплення Chery Amule..

116.88 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Chery QR512-1602101

Вижимний підшипник зчеплення Chery QR512-1602101 Вижимний підшипник зчеплення Chery QR512-1602..

257.13 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Geely CK 3160122001

Вижимний підшипник зчеплення Geely CK 3160122001 Вижимний підшипник зчеплення Geely CK (3160122001)..

327.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Geely CK 3160122001 Aisin

Вижимний підшипник зчеплення Geely CK  3160122001 Вижимний підшипник зчеплення Geely CK 3..

701.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Geely LC/GC2 3160122001

Вижимний підшипник зчеплення Geely LC/GC2 3160122001 Вижимний підшипник зчеплення Geely LC/GC2..

327.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Great Wall Diesel ZM001M-1601307

Вижимний підшипник зчеплення Geely Great Wall Diesel ZM001M-1601307 Вижимний підшипник зчеплення&nb..

701.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Great Wall Safe 1602110-E00

Вижимний підшипник зчеплення Great Wall Safe Deer 1602110-E00 Вижимний підшипник зчеплення Great Wa..

187.00 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Lifan 620 LF481Q11701334A

Вижимний підшипник зчеплення Lifan 620 LF481Q11701334A Вижимний підшипник зчеплення Lifan 620 ..

327.25 грн.

Вижимний підшипник зчеплення Lioncel MD749998

Вижимний підшипник зчеплення Lioncel MD749998 Вижимний підшипник зчеплення Lioncel MD749998&nb..

187.00 грн.

Вижимний підшипник зчеплення SC-1602030 КНР

Вижимний підшипник зчеплення Hover SC-1602030 Вижимний підшипник зчеплення Hover SC-1602030&nb..

374.00 грн.

Показано з 1 по 15 із 552 (37 сторінок)

Трансмісія або силова передача - це сукупність деталей, вузлів і агрегатів, які передають і перерозподіляють момент, що крутить, на провідні колеса автомобіля, змінює напрямок і величину моменту, що крутить. До складу трансмісії входять такі вузли як:

Зчеплення – короткочасно роз'єднує трансмісію від двигуна та плавно їх з'єднує при перемиканні передач;
Коробка перемикання передач – змінює передатне число, швидкість та напрямок руху.
Карданна передача – в побуті просто кардан переносить момент, що крутить, з вторинного валу КПП до головної передачі розташованих у різних площинах;
Головна передача – збільшує та передає крутний момент на провідні колеса. У задньопривідних транспортних засобах використовують гіпоїдну головну передачу (з осями, що не перетинаються)
Диференціал - розподіляє крутний момент між провідними колесами однієї осі для того, щоб півосі могли обертатися з різними швидкостями що просто необхідно при повороті автомобіля (Грейт Вол Ховер, Сафе, Вінгл, Дір).
Конструкція трансмісії передньопривідного відрізняється від задньопривідного і в своїй конструкції має шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУС) та приводні вали (напівосі). На автомобілях з переднім приводом, головна передача та диференціал знаходяться в картері КПП (Чері Амулет, Істар, Кімо, Джагі та майже всі Джилі).

Шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) – забезпечує рівномірну передачу моменту, що крутить, від диференціала до провідних колес. У такій конструкції зазвичай використовується два види шарнірів. Два внутрішні для з'єднання з диференціалом. І два зовнішні для з'єднання з провідними колесами. ШРУСи з'єднуються приводним валом (напіввісь, палиця і т.д.)
Крім переднього та заднього приводів існує ще й повний привід. Існує кілька видів повних приводів:

Постійний повний привід (або Full Time) який забезпечує постійну передачу моменту, що крутить, на всі колеса (Чері Тігго, Емгранд Х7); Система включає конструктивні елементи, характерні для повнопривідної трансмісії, а саме: зчеплення, коробку передач, роздавальну коробку, карданні передачі, головні передачі, міжколісні диференціали задньої та передньої осі, а також півосі коліс Постійний повний привід застосовується як на автомобілях із задньопривідним компонуванням розташування двигуна та коробки передач), так і на автомобілях з передньопривідним компонуванням (поперечне розташування двигуна та коробки передач). Такі системи розрізняються в основному по конструкції роздавальної коробки та карданних передач.

Роздавальна коробка передач - розподіляє момент, що крутить, по осях автомобіля і може збільшити його при необхідності. Сучасні роздатки включають ланцюгову або зубчасту передачу, яка забезпечує передачу крутного моменту на передню вісь і знижувальну передачу у вигляді планетарного редуктора і міжосьовий диференціал. Наявність міжосьового диференціала є особливістю роздавальної коробки постійного повного приводу для повної реалізації повнопривідних можливостей конструкції системи передбачається блокування міжосьового диференціала (Hover, Haval, Wingle, Deer, Safe, Dady)

Блокування міжосьового диференціала може здійснюватися автоматично або вручну. Сучасні конструкції блокування міжосьового диференціала є:

Віскомуфта
Самоблокований диференціал
Багатодискова фрикційна муфта
Система повного приводу, що підключається вручну (Part Time - «частковий час») Саме ця система забезпечує жорсткий зв'язок передньої та задньої осі, передачу моменту, що крутить, у співвідношенні 50:50 і тому є по-справжньому позашляховою. Використовується у таких автомобілях марки Грейт Вол на моделях Ховер, Сейф, Дір, Хавал, Пегасус, Вінгл.

Пристрій повного приводу, що підключається вручну в цілому схожа на систему постійного повного приводу. Відмінності у відсутності міжосьового диференціала та можливості підключення переднього моста у роздавальній коробці. Існують конструкції постійного повного приводу, в якій використовується функція відключення переднього моста. Правда в даному випадку відключення та підключення це не те саме.

У зв'язку з тим, що ця група є високо навантаженими вузлами, їх знос і вихід з ладу цілком звичайне явище не тільки для китайських автомобілів. З тієї ж причини, не рекомендуємо вам заощаджувати на запчастинах, які ви збираєтеся встановлювати, тому що вартість роботи із їх заміни на СТО перевищує вартість самих запасних частин. Але якщо у вашого «китайця» щось із цього всього зламалося або відпрацювало свій ресурс, то Вам необхідно звернутися до фахівців з компанії «Asia Motor» так як ми є імпортерами безпосередньо з Китаю у нас на складах є все необхідне для того, щоб "повернути життя" вашому автомобілю.

Проплат - розробка інтернет магазинів Asia Motor © 2025