Передній сальник колінчастого валу розташований на передній частині двигуна і виконує функцію запобігання витоку масла з області, де колінчастий вал виходить з двигуна. Стан цього сальника має безпосередній вплив на герметичність двигуна і загальну ефективність його роботи.
Проблеми підтікання переднього сальника колінчастого валу
1. Зношення сальника: Через постійний контакт із рухомим колінчастим валом, передній сальник піддається значному зносу. З часом це може призвести до втрати герметичності і витоку масла.
2. Неправильна установка: Якщо сальник був неправильно встановлений, наприклад, під кутом або з перекосом, це може спричинити швидкий знос і витік масла.
3. Механічні пошкодження: Потрапляння абразивних частинок або наявність дефектів на валу може пошкодити робочу кромку сальника, що також призведе до підтікання.
4. Низька якість сальника: Використання сальників з неякісних матеріалів, які не мають достатньої стійкості до температури та тертя, може сприяти швидкому зносу і появі витоків.
Вигода заміни сальника при заміні ременя ГРМ
1. Економія часу та коштів: При заміні ременя ГРМ (газорозподільного механізму) передній сальник колінчастого валу стає легкодоступним, оскільки вже розібрані частини двигуна, що його закривають. Заміна сальника у цей момент дозволяє уникнути повторного розбирання двигуна у випадку його зношення або витоку в майбутньому.
2. Профілактика майбутніх проблем: Оскільки знос переднього сальника є типовим для автомобілів з великим пробігом, заміна його разом із ременем ГРМ допоможе уникнути непередбачених витрат на ремонт у майбутньому.
3. Збільшення надійності двигуна: Заміна сальника при заміні ременя ГРМ забезпечує триваліший період безперебійної роботи двигуна, знижуючи ризик витоку масла, що може призвести до серйозних пошкоджень двигуна.
4. Забезпечення герметичності: Після заміни ременя ГРМ важливо, щоб усі елементи двигуна залишалися герметичними. Новий сальник гарантує, що жодних витоків не відбудеться, зберігаючи чистоту і ефективність роботи двигуна.
Заміна переднього сальника колінчастого валу під час заміни ременя ГРМ є вигідним рішенням, яке забезпечує надійну роботу двигуна і економію на потенційних ремонтах у майбутньому.
This product for same auto:
Chery Eastar, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2003 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=1.6 i Acteco-SQR481F 119 л.с, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2014 г.в., |
Chery Kimo, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery M11, V=1.6 i SQR481F 119 л.с, с 2010 по 2015 г.в., |
Chery M11, V=2.0 i SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |