Газорозподільний механізм
Болт ГБЦ Geely EC7 1.8i 1136000034
Болти головки блоку циліндрів (ГБЦ) 4G18 та 4G15 є критично важливими елементами, що забезпечую..
65.99 грн.
Болт ГБЦ Multipoint Chery Amulet 480-1003082 EURO
Болти головки блоку циліндрів (ГБЦ) 480Е є критично важливими елементами, що забезпечують герме..
70.39 грн.
Болт ГБЦ для 4D20 1003700-ED01 EURO
Болти головки блоку циліндрів (ГБЦ) для двигуна GW4D20 є критично важливими елементами, що забе..
175.98 грн.
Болт ГБЦ для 4G64 MD191470 КНР
Болти головки блоку циліндрів (ГБЦ) двигун 4G64 та 4G63 є критично важливими елементами, що заб..
79.19 грн.
Болт ГБЦ для BYD S6 10187512-00
Болти головки блоку циліндрів (ГБЦ) є критично важливими елементами, що забезпечують герметичність з..
79.19 грн.
Гідрокомпенсатор клапана 4D20 Great Wall Wingle 5 Грейт Вол Вингл 5
Гідрокомпенсатор, або гідравлічний клапанний штовхач, є ключовим компонентом системи газорозподілу в..
228.77 грн.
Гідрокомпенсатор клапана Chery Amulet 480-1007030BB EURO
Гідрокомпенсатор, або гідравлічний клапанний штовхач, є ключовим компонентом системи газорозподілу в..
233.17 грн.
Гідрокомпенсатор клапана Chery Forza ЗАЗ 477F-1007030BA
Гідрокомпенсатор, або гідравлічний клапанний штовхач, є ключовим компонентом системи газорозподілу в..
175.98 грн.
Гідрокомпенсатор клапана Great Wall 4G64S4M SMD377561
Гідрокомпенсатор, або гідравлічний клапанний штовхач, є ключовим компонентом системи газорозподілу в..
140.78 грн.
Гідрокомпенсатор клапана Haval H6-2Gr 1007400XEB03
Назва деталі: Гідрокомпенсатор клапана Haval H6-2Gr (номер деталі: 1007400XEB03) Функція: Автоматичн..
219.97 грн.
Клапан вентиляції картера Geely X7 1016050438 4G20 4G24
Клапан PCV (Positive Crankcase Ventilation, система позитивної вентиляції картера) — це важливий ком..
285.97 грн.
Клапан вентиляції картерних газів Great Wall Hover SMD183547
Клапан PCV (Positive Crankcase Ventilation, система позитивної вентиляції картера) — це важливий ком..
219.97 грн.
Клапан вентиляції картерних газов Acteco 481H-1014040
Клапан PCV (Positive Crankcase Ventilation, система позитивної вентиляції картера) — це важливий ком..
266.61 грн.
Клапан випускний Chery Acteco 481H-1007012BA
Впускні та випускні клапани двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) відіграють ключову роль у процесі вп..
131.98 грн.
Клапан випускний Chery Amulet (A15) 480EF-1007012 штука
Впускні та випускні клапани двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) відіграють ключову роль у процесі вп..
109.99 грн.
Газорозподільний механізм, який найчастіше називають просто ГРМ. Цей механізм забезпечує своєчасну подачу паливно-повітряної суміші або повітря (залежно від типу двигуна) та випуск відпрацьованих газів.
ГРМ складається з:
- Приводу, який може бути, як пасової, так і ланцюгової, буває ще й шестеренний, але, а китайських автомобілях він поки не зустрічається. У кожного з типів приводу є свої переваги, так і свої недоліки. Ланцюговий привід більш надійний, але складніший і масивніший. Його робота супроводжується складними системами натягу та заспокоєння ланцюга. Тому цей тип приводу практично не використовується на моторах із невеликим об'ємом двигуна, винятком є Geely Emgrand EC7, Great Wall Volex C30 з моторами 4G15 та 4G18. Привід ГРМ ременем є більш простим і менш вимогливим, і оскільки не потребує мастила, то винесений просто назовні. Його єдиним недоліком у порівнянні з ланцюгом є його надійність, проте сучасні технології вже майже вирішили і цю проблему, оскільки ресурс ременів сягає вже 150 тисяч кілометрів. Головне стежити за його станом та не забувати про регламент його заміни.
- Розподільний вал - це основна деталь газорозподільного механізму. Саме він синхронізує такти впуску та випуску. Деталь ця з'єднується через привід ГРМ і шестірню або зірочку з шестернею або зірочкою колінвала і передає свої зусилля безпосередньо через коромисло клапана (рокер клапана) на клапана.
- Клапан - Деталь яка перекриває канал подачі паливної суміші та відведення відпрацьованих газів. Клапана діляться на два типи - впускні та випускні. Клапан складається із стрижня та тарілки, яка прилягає до сідла клапана встановленого в головці блоку циліндрів. Стрижень впускного клапана зазвичай повнолитої, а випускного порожнистий з натрієвим наповненням для кращого охолодження. Тарілка впускного клапана здебільшого більше ніж випускного. Найчастіше зустрічаються два види двигунів з двома клапанами на циліндр (один на впуск та один на випуск) та чотирма - два впуск і два на випуск. Між клапаном і коромислом є тепловий зазор, який буває регульованим (як на 4G69) або гідрокомпенсаторами (480E, 477F, 4G63, 4G64, 491Q і тд)
- Гідрокомпенсатор - це деталь, яка регулює нульовий тепловий зазор між клапаном і коромислом (рокером). Гідрокомпенсатор складається з циліндра поршня, пружини та зворотного клапана. Олія до них підводиться спеціальними каналами. Бувають компенсатори безпосередньо на штовхачі (так звані, гідроштовхачі).
- На деяких типах двигунів між розподільним валом і приводом ГРМ встановлюється система зміни фаз газорозподілу.
Як ми бачимо, система вийшла складною з достатком деталей і описувати всі можливі несправності і їх наслідки може перейти в трактат
Будучи імпортером з Китаю, з 2005 року ми давно вже визначили запчастини яких виробників є якісними, а які ні, які ходять, а які навіть не витримують установки на автомобіль. І наші досвідчені менеджери із задоволенням поділяться з вами цією інформацією. На нашому складі ви знайдете весь асортимент товарів цієї групи.











