Safe пролізе скрізь, але іноді потрібно такого слона і зупинити, відмінності G5 від F1
В інтернет магазині Asia Motor (Азия Моторс Запоріжжя) ви зможете знайти найширший асортимент товарів, а саме запасних частин та витратних матеріалів, для гальмівної системи вашого Great Wall Safe. Дана система будучи однією з ключових в автомобілі, при діагностиці вимагає особливої уваги, тому довірити цей, на перший погляд, не складний процес краще професіоналам які мали справу з даною моделлю автомобілів і знають її кструктивні та експуатаційні особливості. Тобто найкраще звернутися на спеціалізоване СТО, що займається автомобілями марки Great Wall. А у підборі комплектуючих та запасних частин Вам можуть допомогти висококваліфіковані співробітники нашого інтернет магазину Азія Мотор. А тепер трохи технічної інформації, яка може виявитися вам корисною.
На даній моделі автомобілів гальмівна система виконана у двох виконаннях:
- F1 Передні вентильовані дискові гальма з діаметром 265 мм і товщиною 24 мм, товщина фрикційних накладок передніх гальмівних колодок 10 мм Мінімальна товщина гальмівних дисків допускається 22 мм, а накладок колодок 2 мм.
- G5 Передні гальма дискові вентильовані діаметром 280 мм та товщиною 26 мм. Якщо товщина робочої поверхні менша ніж 24,6 мм, ці диски необхідно замінити. Диски однакові для лівої та правої сторони та змінюються парно. Передні колодки необхідно замінити, якщо їх загальна товщина 7 мм.
Задні гальма виконувалися як у барабанному, так і в дисковому виконанні.
- F1 Якщо у вас задні гальмівні то діаметр внутрішньої (робочої) поверхні барабана становить 254 мм, але не повинна підвищувати 256 мм. Товщина нових накладок задніх гальмівних колодок – 5 мм, а мінімальна 1,5 мм.
- G5 Якщо у вас задні гальма в дисковому виконанні, то там встановлені не вентильовані гальмівні довжини із зовнішнім діаметром 295 мм і тощиною 18 мм, при цьому мінімальна тощина не повинна бути меншою за 16 мм, максимальна товщина задніх гальмівних колодок 9 мм, а мінімальний 2 мм. Так само в дикових гальмах ручник релізований окремими колодками, які працюють усередині гальмівного диска. Діаметр робочої поверхні стоянкових колодок 197 мм, а максимальний не повинен перевищувати 198 мм і максимальну овальність 0,5 мм. Максимальна товщина колодок ручника 5 мм, мінімальна 1,5 мм.
Також серед несправностей стояного гальма може бути розтягнення, розрив або заклинювання троса ручного гальма. Так як система основного гальма особливу увагу потрібно приділити заміні гальмівної рідини, яка за регламентом повинна бути замінена через 30 000 км або через 2 роки в залежності від того, що настане раніше.
Об'єм рідини в тотрмозній системі дорівнює 0,53 л. Рідина використовуйте DOT 4 та вище.
Дуже часто підвішені зносу та гальмівні шланги на яких не повинно бути найменших дифектів. Також дуже ретельній перевірці повинні бути піддані суппоту і задні (робочі) циліндри. якщо будь-яка частина працює "через силу" або в ній є будь-який дифект, вона без сумнівів і уповільнень повинна бути замінена на нову. Гальмівна система це не місце для економії, Це - Ваша безпека.