Заміна прокладки зливної пробки - важлива частина технічного обслуговування автомобіля, про яку не можна забувати. Вона встановлюється на зливну пробку піддону двигуна, тим самим знижуючи ризик протікання олії. Деталь можна назвати "одноразовою", оскільки при кожній повній заміні масла двигуна її рекомендується міняти. Декілька десятків років тому прокладання зливної пробки піддону двигуна не встановлювалася виробниками автомобілів, що призводило до різних проблем. При недостатній затяжці зливної пробки масло починало витікати, через що водії та майстри на сервісі прагнули докласти максимальної сили в процесі вкручування пробки, щоб уникнути такої ситуації. Через це ламалися гайки, пробки, злітало різьблення та виникали інші проблеми, які призводили до дорогого ремонту піддону.
Мідні чи латунні. Особливо між собою ці два типи прокладок не відрізняються. Обидва матеріали досить м'які, щоб забезпечити необхідну герметизацію. Подібні такі прокладки на звичайні шайби.
Якщо при кожному технічному обслуговуванні автомобіля не проводити заміну прокладки зливної пробки, жодних несправностей двигуна це не призведе. Але водієві доведеться частіше доливати олію в мотор, оскільки вона виливатиметься при стоянці машини і в процесі руху. Німецькі виробники двигунів виконали цікаве дослідження, щоб довести важливість регулярної заміни прокладки зливної пробки. Вони встановили, що якщо не міняти при технічному обслуговуванні дану герметизуючу прокладку, за 10 тисяч кілометрів пробігу, в середньому, через зливну пробку витече близько 30-100 мілілітрів олії. Олія, що витікає, негативно позначається не тільки на гаманці власника автомобіля, але і на екологічній обстановці.
В авторизованому автомобільному сервісі заміна прокладки зливної пробки піддону двигуна є обов'язковою процедурою при технічному обслуговуванні. Деякі сторонні послуги не приділяють герметизуючому елементу належної уваги, як і водії при самостійному проведенні технічного обслуговування. Це неправильно, оскільки вартість такої прокладки варіюється на рівні від 20 до 60 гривен, і економити на її заміні точно не варто.
This product for same auto:
Chery Tiggo 3 FL CVT, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 3 FL МКПП, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7 DCT, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7 МКПП, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7-PRO CVT, V=1.5 i SQRE4T15B (147 л.с/210 Нм) Turbo 1.5 TCI Euro-5, с 2020 по 2022 г.в. |
Chery Tiggo 8 CVT, V=2.0 i SQRD4T20 (170 л.с/250 Нм) 2.0 TCI Euro -6, с 2021 по 2025 г.в. |
Chery Tiggo 8 DST, V=1.5 i SQRE4T15B (147 л.с/210 Нм) Turbo 1.5 TCI Euro-5, с 2021 по 2025 г.в. |
Chery Tiggo 8 МКПП, V=1.5 i SQRE4T15B (147 л.с/210 Нм) Turbo 1.5 TCI Euro-5, с 2021 по 2025 г.в. |
Renault Dokker, V=1,5 dCi K9K (90л.с / 200 Нм) Renault, с 2012 по 2020 г.в. |
Renault Kangoo, V=1,5 dCi K9K (90л.с / 200 Нм) Renault, с 2012 по 2020 г.в. |