Кільце ущільнююче сливного болта пробки піддону - мідне 18001100
- Модель: 18001100
- Наявність: 2
-
68.48 грн.
Заміна прокладки зливної пробки - важлива частина технічного обслуговування автомобіля, про яку не можна забувати. Вона встановлюється на зливну пробку піддону двигуна, тим самим знижуючи ризик протікання олії. Деталь можна назвати "одноразовою", оскільки при кожній повній заміні масла двигуна її рекомендується міняти. Декілька десятків років тому прокладання зливної пробки піддону двигуна не встановлювалася виробниками автомобілів, що призводило до різних проблем. При недостатній затяжці зливної пробки масло починало витікати, через що водії та майстри на сервісі прагнули докласти максимальної сили в процесі вкручування пробки, щоб уникнути такої ситуації. Через це ламалися гайки, пробки, злітало різьблення та виникали інші проблеми, які призводили до дорогого ремонту піддону.
Мідні чи латунні. Особливо між собою ці два типи прокладок не відрізняються. Обидва матеріали досить м'які, щоб забезпечити необхідну герметизацію. Подібні такі прокладки на звичайні шайби.
Якщо при кожному технічному обслуговуванні автомобіля не проводити заміну прокладки зливної пробки, жодних несправностей двигуна це не призведе. Але водієві доведеться частіше доливати олію в мотор, оскільки вона виливатиметься при стоянці машини і в процесі руху. Німецькі виробники двигунів виконали цікаве дослідження, щоб довести важливість регулярної заміни прокладки зливної пробки. Вони встановили, що якщо не міняти при технічному обслуговуванні дану герметизуючу прокладку, за 10 тисяч кілометрів пробігу, в середньому, через зливну пробку витече близько 30-100 мілілітрів олії. Олія, що витікає, негативно позначається не тільки на гаманці власника автомобіля, але і на екологічній обстановці.
В авторизованому автомобільному сервісі заміна прокладки зливної пробки піддону двигуна є обов'язковою процедурою при технічному обслуговуванні. Деякі сторонні послуги не приділяють герметизуючому елементу належної уваги, як і водії при самостійному проведенні технічного обслуговування. Це неправильно, оскільки вартість такої прокладки варіюється на рівні від 20 до 60 гривен, і економити на її заміні точно не варто.
This product for same auto:
BYD F3, V=1.5 i BYD473QE (108л.с / 144 Нм), с 2014 по 2016 г.в. |
BYD F3, V=1.6 i 471Q 4G18 (100л.с / 134 Нм), с 2005 по 2013 г.в. |
BYD S6, V=2.0 i BYD483QB (138л.с / 189 Нм), с 2010 по 2018 г.в. |
BYD S6, V=2.4 i BYD488QA (165л.с / 234 Нм), с 2010 по 2018 г.в. |
Chery Amulet, V=1.5 i 477F, с 2013 по 2017 г.в., |
Chery Amulet, V=1.6 i 480EE, 480EF, с 2005 по 2010 г.в., |
Chery Beat, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2009 по 2015 г.в., |
Chery E5, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2014 по 2018 г.в., |
Chery Eastar, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2003 по 2013 г.в., |
Chery Eastar, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=1.6 i Acteco-SQR481F 119 л.с, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2014 г.в., |
Chery Forza, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2011 по 2014 г.в., |
Chery Jaggy, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery Karry, V=1.6 i 480EE, 480EF, с 2003 по 2010 г.в., |
Chery Kimo, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery M11, V=1.6 i SQR481F 119 л.с, с 2010 по 2015 г.в., |
Chery M11, V=2.0 i SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo 2 МКПП, V=1.5 i SQRD4G15B (106 л.с/135 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |
Chery Tiggo, V=2.0 i 4G63s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Chery Tiggo, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Jac S5, V=2.0 i 4G63s4, с 2012 по 2018 г.в. |