Назва деталі: Шарова опора, Кульова опора, Опора поворотнього кулака.
Модель автомобіля: Чері Тігго
Номер деталі: T11-2909060
◆ Опис
Шарова опора – це важливий елемент підвіски автомобіля, що забезпечує рухоме з'єднання між важелем підвіски та поворотним кулаком (стійкою). Вона дозволяє колесам автомобіля повертатися та рухатися вертикально під час їзди по нерівностях, при цьому забезпечуючи стабільність і керованість транспортного засобу.
Шарова опора BYD F3 складається з металевої кульової головки, що розташована всередині опори, яка рухається в різних напрямках у відповідь на маневри автомобіля.
◆ Призначення
1. Забезпечення рухливості підвіски: Шарова опора дозволяє поворотам передніх коліс під час керування і підтримує їх вертикальний рух при проходженні нерівностей.
2. Забезпечення стабільності автомобіля: Завдяки шаровій опорі передні колеса залишаються стабільними, що гарантує точне управління і безпечну поведінку автомобіля на дорозі.
3. Підтримка підвіски: Опора допомагає розподіляти навантаження на інші елементи підвіски та захищає їх від передчасного зносу.
◆ Діагностика несправностей
З часом і внаслідок впливу навантажень шарова опора може зношуватися, що може негативно впливати на керованість і безпеку автомобіля. Ознаки несправності шарової опори включають:
1. Стук або скрип при поворотах: Один із найпоширеніших симптомів несправності шарової опори – це глухі удари або стукіт при обертанні керма або проїзді по нерівностях. Це може вказувати на знос кульової головки або ослаблення кріплень.
2. Нерівномірне зношування шин: Несправна шарова опора може викликати порушення кутів установки коліс (розвал-сходження), що призводить до нерівномірного зношування шин.
3. Підвищена вібрація: Пошкоджена або зношена шарова опора може призвести до підвищеної вібрації під час руху, особливо на нерівних дорогах.
4. Люфт у колесі: Якщо підняти автомобіль і спробувати похитати колесо у вертикальній площині, то наявність люфту може свідчити про знос шарової опори.
5. Проблеми з керованістю: Якщо ви помітили, що автомобіль стає менш чутливим до керування або є затримка у реакціях керма, це може бути викликано несправністю шарової опори.
◆ Рекомендації щодо заміни
Шарову опору необхідно замінювати у випадку виявлення ознак зносу або пошкодження. Несвоєчасна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як втрата контролю над автомобілем або руйнування елементів підвіски. Рекомендується проводити діагностику підвіски на станціях технічного обслуговування через кожні 20 000 – 30 000 км пробігу або при появі ознак несправностей.
This product for same auto:
Chery Tiggo 3 FL CVT, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 3 FL МКПП, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo 7 DCT, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7 МКПП, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |
Chery Tiggo, V=2.0 i 4G63s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Chery Tiggo, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2010 г.в., |