Генератор Джилі Ск Мк 75А Geely CK E090100005 Оригінал
- Модель: E090100005
- Наявність: Нет в наличии
-
3833.50 грн.
Назва деталі: Автомобільний генератор 12V
Функціональне призначення:
Автомобільний генератор – це електричний пристрій, що перетворює механічну енергію двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) у електричну енергію для зарядки акумулятора та живлення всіх електричних систем автомобіля. Генератор забезпечує стабільне електропостачання під час роботи двигуна, підтримуючи рівень заряду акумулятора на оптимальному рівні та забезпечуючи роботу таких систем, як освітлення, аудіосистема, клімат-контроль, електропідсилювач керма та інші.
Основні компоненти генератора:
1. Статор: Нерухома частина генератора, яка складається з обмоток, в яких індукується змінний струм.
2. Ротор: Рухома частина генератора, що обертається разом з ременем приводу і створює магнітне поле, яке індукує електричний струм у статорі.
3. Діодний міст (випрямляч): Перетворює змінний струм, що генерується статором, у постійний струм для зарядки акумулятора і живлення бортової електричної системи.
4. Регулятор напруги: Забезпечує стабільну напругу вихідного струму генератора, незалежно від оборотів двигуна, запобігаючи перенапрузі або недостатній зарядці акумулятора.
Призначення:
Автомобільний генератор 12V виконує кілька ключових функцій:
1. Зарядка акумулятора: Генератор підтримує рівень заряду акумулятора, забезпечуючи його готовність до запуску двигуна та живлення електричних систем при вимкненому двигуні.
2. Живлення електросистем: Під час роботи двигуна генератор забезпечує електропостачання всіх систем автомобіля, які потребують живлення, таких як освітлення, електроніка, система запалювання та інші.
3. Стабілізація напруги: Регулятор напруги в генераторі підтримує стабільну напругу, захищаючи електроніку автомобіля від стрибків напруги, які можуть виникнути через зміни швидкості обертання двигуна.
Діагностика несправностей генератора:
1. Низький заряд акумулятора: Одним із перших симптомів несправності генератора може бути низький заряд акумулятора або неможливість його заряджання.
2. Попереджувальна лампа: Запалювання на панелі приладів попереджувальної лампи акумулятора під час роботи двигуна може вказувати на проблеми з генератором або його ременем приводу.
3. Коливання напруги: Використання мультиметра для перевірки напруги на виході генератора може виявити нестабільну напругу або її відсутність, що вказує на проблему з діодним мостом або регулятором напруги.
4. Шум: Несправні підшипники генератора можуть спричиняти шум під час роботи двигуна. Якщо з’явився характерний скрип або гудіння, це може бути ознакою зносу підшипників або ротора.
5. Перевірка ременя приводу: Пошкоджений або розтягнутий ремінь приводу генератора може спричинити його неправильну роботу. Візуальна перевірка ременя та його натяг є важливою частиною діагностики.
Заміна генератора:
1. Відключення акумулятора: Перед початком робіт з генератором необхідно відключити акумулятор, щоб уникнути короткого замикання або інших проблем з електросистемою автомобіля.
2. Демонтаж старого генератора: Зняття генератора включає відключення всіх електричних роз'ємів, зняття ременя приводу та демонтаж генератора з його кріплень.
3. Установка нового генератора: Новий генератор встановлюється на місце, підключаються всі електричні роз'єми та встановлюється ремінь приводу.
4. Перевірка роботи: Після установки генератора необхідно перевірити його роботу за допомогою мультиметра та перевірити, чи працюють всі електричні системи автомобіля належним чином.
5. Заміна ременя приводу (за необхідності): Якщо ремінь приводу генератора зношений або пошкоджений, його слід замінити одночасно з генератором.
Рекомендації:
Регулярна діагностика генератора та його системи приводу допоможе уникнути несподіваних поломок на дорозі. У разі виявлення несправностей або зниження продуктивності генератора рекомендується своєчасно провести його заміну, щоб забезпечити надійність роботи електричних систем автомобіля та продовжити термін служби акумулятора.
Функціональне призначення:
Автомобільний генератор – це електричний пристрій, що перетворює механічну енергію двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) у електричну енергію для зарядки акумулятора та живлення всіх електричних систем автомобіля. Генератор забезпечує стабільне електропостачання під час роботи двигуна, підтримуючи рівень заряду акумулятора на оптимальному рівні та забезпечуючи роботу таких систем, як освітлення, аудіосистема, клімат-контроль, електропідсилювач керма та інші.
Основні компоненти генератора:
1. Статор: Нерухома частина генератора, яка складається з обмоток, в яких індукується змінний струм.
2. Ротор: Рухома частина генератора, що обертається разом з ременем приводу і створює магнітне поле, яке індукує електричний струм у статорі.
3. Діодний міст (випрямляч): Перетворює змінний струм, що генерується статором, у постійний струм для зарядки акумулятора і живлення бортової електричної системи.
4. Регулятор напруги: Забезпечує стабільну напругу вихідного струму генератора, незалежно від оборотів двигуна, запобігаючи перенапрузі або недостатній зарядці акумулятора.
Призначення:
Автомобільний генератор 12V виконує кілька ключових функцій:
1. Зарядка акумулятора: Генератор підтримує рівень заряду акумулятора, забезпечуючи його готовність до запуску двигуна та живлення електричних систем при вимкненому двигуні.
2. Живлення електросистем: Під час роботи двигуна генератор забезпечує електропостачання всіх систем автомобіля, які потребують живлення, таких як освітлення, електроніка, система запалювання та інші.
3. Стабілізація напруги: Регулятор напруги в генераторі підтримує стабільну напругу, захищаючи електроніку автомобіля від стрибків напруги, які можуть виникнути через зміни швидкості обертання двигуна.
Діагностика несправностей генератора:
1. Низький заряд акумулятора: Одним із перших симптомів несправності генератора може бути низький заряд акумулятора або неможливість його заряджання.
2. Попереджувальна лампа: Запалювання на панелі приладів попереджувальної лампи акумулятора під час роботи двигуна може вказувати на проблеми з генератором або його ременем приводу.
3. Коливання напруги: Використання мультиметра для перевірки напруги на виході генератора може виявити нестабільну напругу або її відсутність, що вказує на проблему з діодним мостом або регулятором напруги.
4. Шум: Несправні підшипники генератора можуть спричиняти шум під час роботи двигуна. Якщо з’явився характерний скрип або гудіння, це може бути ознакою зносу підшипників або ротора.
5. Перевірка ременя приводу: Пошкоджений або розтягнутий ремінь приводу генератора може спричинити його неправильну роботу. Візуальна перевірка ременя та його натяг є важливою частиною діагностики.
Заміна генератора:
1. Відключення акумулятора: Перед початком робіт з генератором необхідно відключити акумулятор, щоб уникнути короткого замикання або інших проблем з електросистемою автомобіля.
2. Демонтаж старого генератора: Зняття генератора включає відключення всіх електричних роз'ємів, зняття ременя приводу та демонтаж генератора з його кріплень.
3. Установка нового генератора: Новий генератор встановлюється на місце, підключаються всі електричні роз'єми та встановлюється ремінь приводу.
4. Перевірка роботи: Після установки генератора необхідно перевірити його роботу за допомогою мультиметра та перевірити, чи працюють всі електричні системи автомобіля належним чином.
5. Заміна ременя приводу (за необхідності): Якщо ремінь приводу генератора зношений або пошкоджений, його слід замінити одночасно з генератором.
Рекомендації:
Регулярна діагностика генератора та його системи приводу допоможе уникнути несподіваних поломок на дорозі. У разі виявлення несправностей або зниження продуктивності генератора рекомендується своєчасно провести його заміну, щоб забезпечити надійність роботи електричних систем автомобіля та продовжити термін служби акумулятора.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely GC6, V=1.5 i Geely 4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2015 по 2018 г.в., |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |