Датчик холостого ходу та регулювання оборотів двигуна
Призначення:
Датчик холостого ходу, також відомий як регулятор холостого ходу або регулятор оборотів двигуна, відповідає за підтримання стабільних обертів двигуна на холостому ходу. Він забезпечує правильне функціонування двигуна в умовах, коли педаль акселератора не натиснута. Завдяки цьому датчику двигун не глухне на зупинках, а також забезпечується плавний запуск двигуна.
Принцип роботи крокового двигуна:
Датчик холостого ходу зазвичай працює на основі крокового двигуна, який керує потоком повітря, що проходить через байпасний канал дросельної заслінки. Кроковий двигун переміщує шток, який відкриває або закриває цей канал, регулюючи таким чином кількість повітря, що надходить до двигуна. Чим більше повітря подається, тим вище обороти холостого ходу, і навпаки.
Кроковий двигун отримує сигнали від електронного блоку керування (ЕБУ), який базується на інформації від різних датчиків (наприклад, температури, навантаження на двигун, положення дросельної заслінки). ЕБУ визначає оптимальну кількість кроків, які повинен виконати двигун, щоб підтримувати необхідні оберти на холостому ходу.
Ознаки виходу з ладу:
Несправний датчик холостого ходу або кроковий двигун може призвести до таких проблем:
- Нестабільні оберти холостого ходу: Обороти можуть бути занадто високими або низькими, двигун може працювати нерівномірно або глухнути на холостому ходу.
- Труднощі із запуском двигуна: Двигун може не запускатися або запускатися з труднощами, особливо в холодну погоду.
- Загоряння індикатора Check Engine: ЕБУ може зафіксувати помилку, пов’язану з роботою датчика холостого ходу, що призведе до запалення індикатора на панелі приладів.
- Збільшене споживання палива: Некоректна робота датчика може призвести до збільшення витрат палива через неправильно регульовані оберти двигуна.
Якщо ви помітили один із цих симптомів, рекомендується провести діагностику та, за необхідності, замінити датчик холостого ходу, щоб забезпечити нормальну роботу двигуна.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |