Сальник колінчатого вала задній Acteco Eastar 481H-1005030
- Модель: 481H-1005030
- Наявність: 1
-
116.88 грн.
Задній сальник колінчатого вала є важливою частиною двигуна, яка запобігає витоку моторного масла з двигуна в область зчеплення. Він розташований на стику між колінчатим валом і коробкою передач, і його стан безпосередньо впливає на роботу двигуна та трансмісії.
Основні поломки заднього сальника колінчатого вала
1. Знос сальника: З часом сальник може втратити еластичність і зноситися через постійне тертя і високу температуру, що призводить до витоку масла.
2. Пошкодження робочої кромки: Робоча кромка сальника, яка контактує з поверхнею колінчатого вала, може бути пошкоджена через наявність абразивних частинок або неправильну установку, що також викликає витік масла.
3. Неякісний матеріал: Використання неякісних сальників може призвести до швидкого зносу і пошкодження. Недостатня стійкість до температури і агресивного середовища сприяє скороченню терміну служби сальника.
4. Деформація колінчатого вала: Якщо колінчатий вал має деформацію, це може створити нерівномірний контакт із сальником, що спричинить витік масла.
Рекомендації по заміні при знятому зчепленні
1. Перевірка стану сальника: Після зняття зчеплення необхідно ретельно перевірити стан заднього сальника колінчатого вала. Якщо є ознаки витоку масла або зносу, сальник повинен бути замінений.
2. Очищення посадкового місця: Перед встановленням нового сальника слід ретельно очистити посадкове місце від старого масла та забруднень, щоб забезпечити правильну установку і герметичність.
3. Використання правильних інструментів: Встановлення нового сальника повинно здійснюватися з використанням спеціальних інструментів, щоб уникнути пошкодження робочої кромки і забезпечити правильну посадку.
4. Перевірка колінчатого вала: Перед установкою нового сальника слід перевірити поверхню колінчатого вала на наявність подряпин або деформацій. Якщо є пошкодження, їх необхідно усунути, щоб запобігти повторному витоку масла.
5. Замінити зчеплення: Після установки нового сальника і перед зворотною збіркою, рекомендується також перевірити стан зчеплення і за необхідності його замінити. Це дозволить уникнути повторного зняття трансмісії в найближчому майбутньому.
This product for same auto:
Chery Eastar, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2003 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=1.6 i Acteco-SQR481F 119 л.с, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2014 г.в., |
Chery M11, V=1.6 i SQR481F 119 л.с, с 2010 по 2015 г.в., |
Chery M11, V=2.0 i SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |