Задній сальник колінчатого вала є важливою частиною двигуна, яка запобігає витоку моторного масла з двигуна в область зчеплення. Він розташований на стику між колінчатим валом і коробкою передач, і його стан безпосередньо впливає на роботу двигуна та трансмісії.
Основні поломки заднього сальника колінчатого вала
1. Знос сальника: З часом сальник може втратити еластичність і зноситися через постійне тертя і високу температуру, що призводить до витоку масла.
2. Пошкодження робочої кромки: Робоча кромка сальника, яка контактує з поверхнею колінчатого вала, може бути пошкоджена через наявність абразивних частинок або неправильну установку, що також викликає витік масла.
3. Неякісний матеріал: Використання неякісних сальників може призвести до швидкого зносу і пошкодження. Недостатня стійкість до температури і агресивного середовища сприяє скороченню терміну служби сальника.
4. Деформація колінчатого вала: Якщо колінчатий вал має деформацію, це може створити нерівномірний контакт із сальником, що спричинить витік масла.
Рекомендації по заміні при знятому зчепленні
1. Перевірка стану сальника: Після зняття зчеплення необхідно ретельно перевірити стан заднього сальника колінчатого вала. Якщо є ознаки витоку масла або зносу, сальник повинен бути замінений.
2. Очищення посадкового місця: Перед встановленням нового сальника слід ретельно очистити посадкове місце від старого масла та забруднень, щоб забезпечити правильну установку і герметичність.
3. Використання правильних інструментів: Встановлення нового сальника повинно здійснюватися з використанням спеціальних інструментів, щоб уникнути пошкодження робочої кромки і забезпечити правильну посадку.
4. Перевірка колінчатого вала: Перед установкою нового сальника слід перевірити поверхню колінчатого вала на наявність подряпин або деформацій. Якщо є пошкодження, їх необхідно усунути, щоб запобігти повторному витоку масла.
5. Замінити зчеплення: Після установки нового сальника і перед зворотною збіркою, рекомендується також перевірити стан зчеплення і за необхідності його замінити. Це дозволить уникнути повторного зняття трансмісії в найближчому майбутньому.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |