Гідрокомпенсатор клапана Chery Acteco 481H-1007040
- Модель: 481H-1007040
- Наявність: Нет в наличии
-
105.00 грн.
Гідрокомпенсатор, або гідравлічний клапанний штовхач, є ключовим компонентом системи газорозподілу в двигуні внутрішнього згоряння (ДВЗ). Його основна функція — автоматичне регулювання зазору між клапаном і розподільним валом, що дозволяє підтримувати постійний контакт між цими компонентами незалежно від температурних змін та зносу деталей. Це забезпечує тиху та плавну роботу двигуна, знижує рівень шуму, підвищує ефективність роботи і запобігає швидкому зносу клапанів та розподільного вала.
Принцип роботи:
Гідрокомпенсатор працює на основі гідравлічного принципу. Він заповнюється моторною оливою під тиском, яка піднімає поршень усередині компенсатора, тим самим усуваючи зазор між штовхачем і розподільним валом. Це дозволяє клапану відкриватися і закриватися з мінімальним зносом і без шуму.
Причини Виходу з Ладу:
1. Низька Якість Оливи:
- Використання неякісної або забрудненої моторної оливи може призвести до засмічення каналів гідрокомпенсатора. Це викликає неправильне функціонування компенсатора і, як наслідок, неправильну роботу клапанів.
2. Зношення Оливяного Насосу:
- Несправний або зношений оливяний насос може не забезпечити достатній тиск оливи, необхідний для нормальної роботи гідрокомпенсаторів. Це призводить до появи шуму і збільшення зазору між клапанами і розподільним валом.
3. Механічне Зношення:
- З часом елементи гідрокомпенсатора можуть зношуватися через постійне тертя та роботу під високими навантаженнями. Це може призвести до втрати герметичності і, відповідно, до неправильного регулювання зазору клапанів.
4. Заклинювання:
- Внаслідок накопичення відкладень або окислення внутрішніх частин гідрокомпенсатор може заклинити, що призведе до нерівномірної роботи клапанів і зниження продуктивності двигуна.
5. Перегрів Двигуна:
- Постійний перегрів двигуна може вплинути на ефективність роботи гідрокомпенсаторів, оскільки підвищена температура може спричинити розширення металевих деталей, що порушує герметичність системи.
Вихід з ладу гідрокомпенсатора може призвести до підвищеного шуму в роботі двигуна, втрати потужності, нестабільної роботи на холостому ходу та підвищеного зносу клапанів. Для забезпечення належної роботи двигуна важливо регулярно перевіряти стан гідрокомпенсаторів і своєчасно замінювати їх у разі виявлення несправностей.
This product for same auto:
Chery Beat, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2009 по 2015 г.в., |
Chery Eastar, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2003 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=1.6 i Acteco-SQR481F 119 л.с, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Elara, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2014 г.в., |
Chery Jaggy, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery Kimo, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery M11, V=1.6 i SQR481F 119 л.с, с 2010 по 2015 г.в., |
Chery M11, V=2.0 i SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo 3 FL CVT, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 3 FL МКПП, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |