Geely CK (Джилі СК)
Geely CK (Джилі СК) (на Українському ринку також продавався як Geely MR7151A) від Китайського автогіганта Geely. Дебют цієї моделі відбувся у 2005 році. За основу було взято Toyota Corolla (Тойота Королла) 6-го покоління (1987 – 1992рр). Однак елементи ходової частини взяті від Daihatsu. А ось над Дизайном автомобіля «Китайці» не морочилися його практично точнісінько скопіювали з Mercedes-Benz C-class W203 (Мерседес Бенз Ц-клас 203 кузов) (2000-2007гг) За винятком фар головного світла, (їх запозичили з Mercedes-Benz (S-class W220). Але форми його трохи спростили, що значно здешевлює виробництво кузовних деталей. Але і з цим спрощеним дизайном автомобіль привернув увагу українських покупців. Його основними конкурентами виступали передньопривідні ВАЗи та Деу Ланос. Чим же привернув увагу такої групи покупців цей новачок нашого ринку? І так для початку його дизайн був трохи сучасніший за своїх конкурентів, (далася взнаки свіжіша розробка) більш сучасний двигун об'ємом 1,5 літра (MR481QA) корінням йде в сімейство Тойота. Але найголовнішим, мабуть, було його всередині салонне начиння. Адже автомобіль за дуже скромної вартості міг похвалитися дуже нескромною начинкою і такими опціями про які його конкуренти і не знали і в найбагатших комплектаціях. Кондиціонер, електріопакет, ABS, EBD, електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, подушка безпеки водія, регульована по висоті рульова колонка, ось далеко не повний перелік переваг перед конкурентами. Вагомих аргументів йому додавала простота в обслуговуванні і хоча модель тільки з'явилася на ринку, запчастини на Джилі СК не були проблемою.
У 2009 році Китайці значно оновили автомобіль другим поколінням цієї моделі вийшов так званий Джилі СК 2. Автомобіль обзавівся новими переднім і заднім бампером Найбільші оновлення торкнулися оптичних елементів автомобіля Нові блокфари які ще більше збільшили схожість з Мерседесом W203, протитуманні фари з архаїчно прямокутних, стали акуратно круглими. Також зміни торкнулися приладової панелі, вона стала сучаснішою, зникли «допотопні» колодязі. Прийшли зміни і в ходову частину, але вони настільки незначні, що на них докладно не зупинятися.
У 2011 Ще один фейсліфтинг і знову головні зміни в передній частині, проте тут повернулися назад, повернули стару форму передньої оптики і переднього бампера, проте сама фара сильно змінилася точніше не повністю, а в частині покажчика повороту він з масивного займав всю нижню частину фари, перетворився на невеликий і змістився в кут внутрішньої частини і став акуратнішим. Задня ж оптика зовні змінилася кардинальніше і теж на краще вони стали менш ексцентричними і в той же час більш сучасними. Функціоналом вона анітрохи не змінилася. Новий щиток приладів з рідкокристалічним екраном та світлодіодним підсвічуванням помітно омолодили автомобіль.
У 2016 році автомобіль знято з виробництва.