Котушка модуль запалення високовольтна Geely CK MK E150130005
- Модель: E150130005
- Наявність: Нет в наличии
-
821.70 грн.
Назва деталі: Високовольтна котушка запалення Джилі СК, СК-2, Мк, МК-2
Функція: Генерація високовольтного струму для запалення паливної суміші в циліндрах двигуна
Функція: Генерація високовольтного струму для запалення паливної суміші в циліндрах двигуна
⬤ Призначення
Високовольтна котушка запалення є ключовим компонентом системи запалення автомобіля. Вона призначена для перетворення низьковольтного струму, що надходить від акумулятора (12V), в високовольтний (до 30 000-50 000 вольт), необхідний для створення іскри в свічках запалення. Ця іскра запалює паливно-повітряну суміш у камері згоряння, що дозволяє двигуну працювати.
Котушка запалення функціонує за принципом електромагнітної індукції, створюючи високовольтний імпульс у первинному та вторинному ланцюгах. Вона складається з двох обмоток (первинної та вторинної), а також сердечника, що концентрує магнітне поле.
Котушка запалення функціонує за принципом електромагнітної індукції, створюючи високовольтний імпульс у первинному та вторинному ланцюгах. Вона складається з двох обмоток (первинної та вторинної), а також сердечника, що концентрує магнітне поле.
⬤ Типові несправності котушки запалення
1. Перебої в роботі двигуна:
- Один із найпоширеніших симптомів несправності котушки запалення – перебої в роботі двигуна. Це може проявлятися в нерівній роботі двигуна на холостих обертах, втратах потужності або збоях під час прискорення.
2. Проблеми із запуском двигуна:
- Якщо котушка запалення не створює достатнього високовольтного імпульсу, свічки запалення не зможуть утворити іскру, що ускладнить або унеможливить запуск двигуна.
3. Нестабільний хід двигуна:
- Несправна котушка може спричинити пропуски запалення, внаслідок чого двигун починає працювати нестабільно. Це може проявлятися у вигляді вібрацій або стукоту під час руху.
4. Підвищена витрата пального:
- Несправність котушки може призвести до неправильної роботи системи запалення, через що згорає неповна кількість палива. Це призводить до збільшення витрат пального.
5. Контрольна лампа "Check Engine":
- Електронна система діагностики автомобіля може фіксувати помилки в системі запалення через несправну котушку, що спричинить загоряння індикатора "Check Engine" на приладовій панелі.
6. Перегрів або коротке замикання:
- Висока напруга і тривале навантаження можуть призвести до перегріву котушки або короткого замикання всередині неї. Це може спричинити повну втрату її функціональності.
- Один із найпоширеніших симптомів несправності котушки запалення – перебої в роботі двигуна. Це може проявлятися в нерівній роботі двигуна на холостих обертах, втратах потужності або збоях під час прискорення.
2. Проблеми із запуском двигуна:
- Якщо котушка запалення не створює достатнього високовольтного імпульсу, свічки запалення не зможуть утворити іскру, що ускладнить або унеможливить запуск двигуна.
3. Нестабільний хід двигуна:
- Несправна котушка може спричинити пропуски запалення, внаслідок чого двигун починає працювати нестабільно. Це може проявлятися у вигляді вібрацій або стукоту під час руху.
4. Підвищена витрата пального:
- Несправність котушки може призвести до неправильної роботи системи запалення, через що згорає неповна кількість палива. Це призводить до збільшення витрат пального.
5. Контрольна лампа "Check Engine":
- Електронна система діагностики автомобіля може фіксувати помилки в системі запалення через несправну котушку, що спричинить загоряння індикатора "Check Engine" на приладовій панелі.
6. Перегрів або коротке замикання:
- Висока напруга і тривале навантаження можуть призвести до перегріву котушки або короткого замикання всередині неї. Це може спричинити повну втрату її функціональності.
⬤ Причини несправностей
1. Зношування з часом: Котушка запалення може поступово зношуватися через постійні цикли нагрівання та охолодження, що зрештою призводить до її поломки.
2. Низька якість пального або свічок: Якщо свічки запалення або паливо не відповідають нормам якості, це може створити додаткове навантаження на котушку, скорочуючи її термін служби.
3. Волога та корозія: Попадання води або бруду в контакти або корпус котушки може спричинити окислення і втрату контакту, що призводить до несправностей.
2. Низька якість пального або свічок: Якщо свічки запалення або паливо не відповідають нормам якості, це може створити додаткове навантаження на котушку, скорочуючи її термін служби.
3. Волога та корозія: Попадання води або бруду в контакти або корпус котушки може спричинити окислення і втрату контакту, що призводить до несправностей.
⬤ Заміна та діагностика
Діагностика котушки запалення може включати:
- Перевірку опору обмоток за допомогою мультиметра.
- Візуальний огляд на предмет тріщин або пошкоджень корпусу.
- Тестування іскри на свічках запалення.
Якщо котушка вийшла з ладу, її необхідно замінити на нову, адже несправна котушка може призвести до подальших проблем з двигуном, зокрема до пошкодження каталізатора.
- Перевірку опору обмоток за допомогою мультиметра.
- Візуальний огляд на предмет тріщин або пошкоджень корпусу.
- Тестування іскри на свічках запалення.
Якщо котушка вийшла з ладу, її необхідно замінити на нову, адже несправна котушка може призвести до подальших проблем з двигуном, зокрема до пошкодження каталізатора.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2011 по 2016 г.в. |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |