Внутрішня кермова тяга (цибулина рульової рейки):
Призначення: Ховер / Сейф
Внутрішня кермова тяга, відома також як "цибулина рульової рейки", є важливим елементом рульової системи автомобіля. Вона з'єднує рульову рейку з зовнішньою кермовою тягою і забезпечує передачу зусилля від рульового механізму до коліс, дозволяючи автомобілю повертати в потрібному напрямку.
Ця деталь має шарнір (сферичний підшипник), який дозволяє їй гнучко передавати рухи рульової рейки до зовнішніх тяг під різними кутами, що важливо для плавного і точного керування.
Признаки виходу з ладу внутрішньої кермової тяги:
1. Стуки при поворотах або їзді по нерівностях: Одним з найпоширеніших симптомів є характерні стуки або металеві звуки, які виникають при русі по нерівностях або під час поворотів керма. Це може вказувати на знос або люфт у шарнірі кермової тяги.
2. Люфт керма: Якщо при повороті керма відчувається надмірний люфт (вільний хід керма без реакції коліс), це може бути ознакою того, що внутрішня тяга має зношені елементи або пошкодження.
3. Нерівномірний знос шин: Пошкоджена або зношена кермова тяга може призвести до неправильного положення коліс і порушення кута сходження, що викликає нерівномірний знос шин (наприклад, одна сторона шини може стиратися швидше за іншу).
4. Вібрації на кермі: Якщо під час руху, особливо на високій швидкості, відчуваються вібрації або нестабільність керма, це може бути ознакою того, що внутрішня тяга не забезпечує належного контакту з рульовою рейкою.
5. Погіршення керованості автомобіля: Погана реакція автомобіля на рухи кермом, особливо при поворотах або різких маневрах, також може бути результатом зношування або пошкодження внутрішньої кермової тяги.
Причини зносу:
- Механічний знос: Через постійні навантаження і механічні впливи внутрішня тяга може поступово зношуватися, особливо в умовах поганих доріг або агресивної манери водіння.
- Корозія: Вплив вологи, бруду або хімічних реагентів (особливо взимку) може призвести до корозії і зниження міцності матеріалів.
- Недостатнє змащування: Якщо шарнір або інші частини не отримують належного змащування, це призводить до їх швидкого зносу.
Рекомендації:
При виявленні ознак виходу з ладу внутрішньої кермової тяги важливо провести діагностику та заміну цієї деталі. Несправна тяга може серйозно вплинути на безпеку руху і погіршити керованість автомобіля.
Внутрішня кермова тяга, відома також як "цибулина рульової рейки", є важливим елементом рульової системи автомобіля. Вона з'єднує рульову рейку з зовнішньою кермовою тягою і забезпечує передачу зусилля від рульового механізму до коліс, дозволяючи автомобілю повертати в потрібному напрямку.
Ця деталь має шарнір (сферичний підшипник), який дозволяє їй гнучко передавати рухи рульової рейки до зовнішніх тяг під різними кутами, що важливо для плавного і точного керування.
Признаки виходу з ладу внутрішньої кермової тяги:
1. Стуки при поворотах або їзді по нерівностях: Одним з найпоширеніших симптомів є характерні стуки або металеві звуки, які виникають при русі по нерівностях або під час поворотів керма. Це може вказувати на знос або люфт у шарнірі кермової тяги.
2. Люфт керма: Якщо при повороті керма відчувається надмірний люфт (вільний хід керма без реакції коліс), це може бути ознакою того, що внутрішня тяга має зношені елементи або пошкодження.
3. Нерівномірний знос шин: Пошкоджена або зношена кермова тяга може призвести до неправильного положення коліс і порушення кута сходження, що викликає нерівномірний знос шин (наприклад, одна сторона шини може стиратися швидше за іншу).
4. Вібрації на кермі: Якщо під час руху, особливо на високій швидкості, відчуваються вібрації або нестабільність керма, це може бути ознакою того, що внутрішня тяга не забезпечує належного контакту з рульовою рейкою.
5. Погіршення керованості автомобіля: Погана реакція автомобіля на рухи кермом, особливо при поворотах або різких маневрах, також може бути результатом зношування або пошкодження внутрішньої кермової тяги.
Причини зносу:
- Механічний знос: Через постійні навантаження і механічні впливи внутрішня тяга може поступово зношуватися, особливо в умовах поганих доріг або агресивної манери водіння.
- Корозія: Вплив вологи, бруду або хімічних реагентів (особливо взимку) може призвести до корозії і зниження міцності матеріалів.
- Недостатнє змащування: Якщо шарнір або інші частини не отримують належного змащування, це призводить до їх швидкого зносу.
Рекомендації:
При виявленні ознак виходу з ладу внутрішньої кермової тяги важливо провести діагностику та заміну цієї деталі. Несправна тяга може серйозно вплинути на безпеку руху і погіршити керованість автомобіля.
This product for same auto:
Chery Eastar, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2013 г.в., |
Great Wall Haval H5 АКПП, V=2.0 diezel GW4D20, с 2010 по 2014 г.в., |
Great Wall Haval H5 МКПП, V=2.0 diezel GW4D20, с 2010 по 2014 г.в., |
Great Wall Haval H5 МКПП, V=2.4 i 4G69S4N, с 2010 по 2018 г.в. |
Great Wall Hover H3, V=2.0 i 4G69S4M, с 2013 по 2018 г.в., |
Great Wall Hover H3, V=2.4 i 4G64S4M, с 2013 по 2018 г.в., |
Great Wall Hover, V=2.4 i 4G64S4M, с 2005 по 2011 г.в. |
Great Wall Hover, V=2.8 d GW-2.8TC, с 2005 по 2011 г.в., |
Great Wall Pegasus 4x4, V=2.3 i 491QE, с 2005 по 2009 г.в. |
Great Wall Safe F1, V=2.3 i 491QE, с 2005 по 2009 г.в. |
Great Wall Wingle 4x4, V=2.8 d GW-2.8TC, с 2005 по 2011 г.в., |
Great Wall Wingle 5 4x4, V=2.0 diezel GW4D20, с 2011 по 2015 г.в., |
Great Wall Wingle 6 4x4, V=2.0 diezel GW4D20, с 2015 по 2020 г.в. |
Great Wall Wingle 7 4x4, V=2.0 diezel GW4D20, с 2018 по 2022 г.в. |
Great Wall Wingle 7 4x4, V=2.4 i 4G64S4M, с 2018 по 2022 г.в. |