Рульова рейка в зборе Haval H6-2Gr 3401010XKZ1DA Ліцензія
- Модель: 3401010XKZ1DA
- Наявність: 2
-
10285.00 грн.
Рульова рейка є основним компонентом рульового механізму автомобіля Haval H6 ДРУГОЇ ГЕНЕРАЦІЇ - Refabrisch. Вона забезпечує передачу зусилля від рульового колеса до керованих коліс, забезпечуючи точне керування автомобілем. Цей вузол відповідає за перетворення обертального руху рульового колеса у лінійний рух, необхідний для повороту коліс автомобіля в потрібному напрямку. В більшості сучасних автомобілів рульова рейка може бути оснащена підсилювачем керма (гідравлічним або електричним), що знижує зусилля, необхідне для повороту керма.
Типові поломки:
1. Знос або люфт у підшипниках:
Зношені підшипники можуть викликати люфт у рульовій рейці, що призводить до підвищеного зусилля на кермо і зниження точності керування автомобілем.
2. Текти ущільнень:
Рульова рейка може почати пропускати гідравлічну рідину через ущільнення або сальники. Це спричиняє зниження тиску у системі підсилювача керма, що робить керування більш важким та може призвести до відмови підсилювача керма.
3. Механічні пошкодження:
Випадкові удари або механічні пошкодження (наприклад, при ДТП) можуть спричинити деформацію рейки або її механізмів, що призводить до порушення функціонування рульового механізму.
4. Корозія або зношення зубчатого механізму:
Корозія або зношення зубів шестерні та рейки можуть викликати підвищений люфт або навіть заклинювання рульового механізму, що може призвести до небезпечних ситуацій на дорозі.
5. Проблеми з підсилювачем керма:
У випадку несправності підсилювача керма (гідравлічного чи електричного) зусилля, необхідне для керування автомобілем, значно зростає, що може ускладнити керування, особливо на низьких швидкостях.
Заміна рульової рейки:
1. Діагностика несправності:
Перед заміною рульової рейки необхідно провести діагностику, щоб визначити точну причину проблеми. Це може включати перевірку рівня гідравлічної рідини, перевірку стану ущільнень і підшипників, а також огляд на наявність люфтів або механічних пошкоджень.
2. Демонтаж старої рульової рейки:
Заміна рульової рейки починається з демонтажу старої рейки. Для цього необхідно від'єднати кермові тяги, від'єднати систему підсилювача керма, а також зняти кріплення рейки до кузова автомобіля.
3. Встановлення нової рульової рейки:
Після демонтажу старої рейки нова встановлюється на її місце. Необхідно правильно з'єднати кермові тяги, підключити систему підсилювача керма і закріпити рейку до кузова автомобіля. Важливо, щоб всі кріплення були належним чином затягнуті.
4. Регулювання розвалу-сходження:
Після заміни рульової рейки необхідно виконати регулювання розвалу-сходження коліс для забезпечення правильної роботи кермового механізму і рівномірного зносу шин.
5. Перевірка роботи:
Після встановлення нової рейки та регулювання розвалу-сходження необхідно провести тестування роботи рульового механізму. Це включає перевірку легкості повороту керма, відсутність сторонніх звуків та герметичність системи підсилювача керма.
Рекомендації:
Регулярне обслуговування рульової рейки, включаючи перевірку рівня гідравлічної рідини і стану ущільнень, допоможе уникнути несподіваних поломок. При виявленні будь-яких проблем у роботі кермового механізму рекомендується своєчасно звертатися до спеціалістів для діагностики та, у разі необхідності, заміни рульової рейки.