Стійка стабілізатора, або лінк стабілізатора, є важливою частиною підвіски автомобіля. Її основна функція полягає у зв'язуванні стабілізатора поперечної стійкості з елементами підвіски, щоб зменшити нахил кузова під час поворотів і забезпечити більш стабільне керування автомобілем.
Конструкція:
Стійка стабілізатора зазвичай складається з металевого стрижня або тяги, на кінцях якої встановлені шарніри або гумові втулки. Вона з'єднує стабілізатор поперечної стійкості (анти-ролл бар) з важелями підвіски автомобіля. Шарнірні з'єднання дозволяють стійці згинатися і компенсувати рух елементів підвіски під час їзди.
Призначення:
Головне завдання стійки стабілізатора — передача зусиль між стабілізатором та підвіскою, щоб мінімізувати крен кузова під час поворотів. Це допомагає забезпечити кращий контакт шин з дорогою, підвищуючи стійкість автомобіля і поліпшуючи керованість.