Назва деталі: Шарова опора, Кульова опора, Опора поворотнього кулака.
Модель автомобіля: Джилі Емгранд
Номер деталі: 1064001876
◆ Опис
Шарова опора – це важливий елемент підвіски автомобіля, що забезпечує рухоме з'єднання між важелем підвіски та поворотним кулаком (стійкою). Вона дозволяє колесам автомобіля повертатися та рухатися вертикально під час їзди по нерівностях, при цьому забезпечуючи стабільність і керованість транспортного засобу.
Шарова опора BYD F3 складається з металевої кульової головки, що розташована всередині опори, яка рухається в різних напрямках у відповідь на маневри автомобіля.
◆ Призначення
1. Забезпечення рухливості підвіски: Шарова опора дозволяє поворотам передніх коліс під час керування і підтримує їх вертикальний рух при проходженні нерівностей.
2. Забезпечення стабільності автомобіля: Завдяки шаровій опорі передні колеса залишаються стабільними, що гарантує точне управління і безпечну поведінку автомобіля на дорозі.
3. Підтримка підвіски: Опора допомагає розподіляти навантаження на інші елементи підвіски та захищає їх від передчасного зносу.
◆ Діагностика несправностей
З часом і внаслідок впливу навантажень шарова опора може зношуватися, що може негативно впливати на керованість і безпеку автомобіля. Ознаки несправності шарової опори включають:
1. Стук або скрип при поворотах: Один із найпоширеніших симптомів несправності шарової опори – це глухі удари або стукіт при обертанні керма або проїзді по нерівностях. Це може вказувати на знос кульової головки або ослаблення кріплень.
2. Нерівномірне зношування шин: Несправна шарова опора може викликати порушення кутів установки коліс (розвал-сходження), що призводить до нерівномірного зношування шин.
3. Підвищена вібрація: Пошкоджена або зношена шарова опора може призвести до підвищеної вібрації під час руху, особливо на нерівних дорогах.
4. Люфт у колесі: Якщо підняти автомобіль і спробувати похитати колесо у вертикальній площині, то наявність люфту може свідчити про знос шарової опори.
5. Проблеми з керованістю: Якщо ви помітили, що автомобіль стає менш чутливим до керування або є затримка у реакціях керма, це може бути викликано несправністю шарової опори.
◆ Рекомендації щодо заміни
Шарову опору необхідно замінювати у випадку виявлення ознак зносу або пошкодження. Несвоєчасна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як втрата контролю над автомобілем або руйнування елементів підвіски. Рекомендується проводити діагностику підвіски на станціях технічного обслуговування через кожні 20 000 – 30 000 км пробігу або при появі ознак несправностей.
This product for same auto:
Geely Emgrand EC7, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2011 по 2016 г.в. |
Geely Emgrand EC7, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7-FL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |
Geely Emgrand EC7RV Hatchback, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely FC, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2007 по 2011 г.в. |
Geely SL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2007 по 2013 г.в. |
Lifan 620, V=1.8 i LF479Q (125л.с / 160Нм), с 2007 по 2014 г.в. |