Сайлентблок заднього поперечного важеля №4 (2шт) CK 2911040001
- Модель: 2911040001
- Наявність: 2
-
98.15 грн.
Сайлентблок призначення, принцип роботи та типові ознаки виходу з ладу
Призначення:
Сайлентблок —це гумометалевий шарнір, який використовується для з'єднання задньої балки з кузовом автомобіля. Його основне завдання—поглинати вібрації та удари, що виникають під час руху автомобіля, зменшуючи шум і забезпечуючи комфорт при водінні. Сайлентблоки дозволяють задній балці здійснювати невеликі рухи відносно кузова, забезпечуючи плавний хід автомобіля та рівномірний розподіл навантаження.
Принцип роботи:
Сайлентблок складається з металевої втулки, покритої шаром гуми, яка оточена зовнішньою металевою оболонкою. При русі автомобіля, гума в сайлентблоці деформується, поглинаючи енергію ударів і вібрацій, що передаються від дороги на кузов. Це допомагає зменшити знос інших підвіски і забезпечує більш плавну їзду.
Типові ознаки виходу з ладу:
1. Шум під час руху: Поява стукоту або скрипу при їзді нерівними дорогами може свідчити про зношення сайлентблоків.
2. Збільшена вібрація: Відчутні вібрації в салоні, особливо під час прискорення або на високих швидкостях, можуть бути ознакою пошкодження сайлентблоку.
3. Нерівномірне зношення шин: Якщо задні шини зношуються нерівномірно, це може вказувати на проблеми з сайлентблоками, які впливають на правильність налаштування коліс.
4. Погіршення керованості: Автомобіль може ставати менш керованим, особливо під час проходження поворотів, що свідчить про зношення або пошкодження сайлентблоків.
Заміна сайлентблоків—це важлива процедура, яка допомагає підтримувати комфорт і безпеку при їзді, а також продовжує термін служби підвіски автомобіля.
HTML-тег Title HTML-тег Title HTML-тег H1 HTML-тег H1 Мета-тег Description: Мета-тег Description: Мета-тег Keywords: Мета-тег Keywords: Теги товара: Теги товара: ocStore © 2009-2024 Все права защищены. Версия ocStore 2.3.0.2.3This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |