Ступиця переднього колеса Джтлі МК, коли підшипник виконано як окремий елемент, є більш поширеним варіантом конструкції автомобільної підвіски. В такому випадку, ступиця служить для кріплення колеса до підвіски, а підшипник забезпечує плавне обертання колеса. Підшипник встановлюється всередині ступиці та є знімним, що дозволяє його окрему заміну в разі зносу або пошкодження.
Опис підшипника ступиці:
Підшипник переднього колеса – це зазвичай кульковий або роликовий підшипник, який витримує як радіальні, так і осьові навантаження, що виникають під час руху. Він дозволяє обертання колеса з мінімальним тертям і підтримує правильне положення колеса відносно кузова автомобіля. Зазвичай він складається з внутрішньої та зовнішньої обойм, кульок (або роликів) і сепаратора, який утримує їх на місці.
Процес заміни підшипника:
1. Зняття колеса: Спочатку автомобіль піднімається на домкраті, після чого знімається переднє колесо для доступу до ступиці.
2. Зняття гальмівної системи: Гальмівний супорт і диск знімаються для доступу до підшипника. Це може також вимагати від'єднання датчика ABS, якщо він присутній.
3. Від'єднання ступиці: Ступиця кріпиться до підвіски через шарову опору, кермову тягу і стійку амортизатора. Її потрібно від'єднати, щоб отримати доступ до підшипника.
4. Зняття підшипника: Підшипник зазвичай запресований у ступицю або поворотний кулак. Для його зняття використовуються спеціальні інструменти, такі як знімач підшипників або прес.
5. Встановлення нового підшипника: Новий підшипник запресовується у відповідне посадочне місце. Це важливий етап, оскільки неправильно встановлений підшипник може швидко зноситися або спричинити інші проблеми.
6. Збірка: Після встановлення нового підшипника, ступицю, гальмівну систему та колесо монтують назад. Всі елементи закріплюються у зворотному порядку.
Переваги заміни підшипника окремо:
- Економічність: Окрема заміна підшипника зазвичай обходиться дешевше, ніж заміна всієї ступиці.
- Гнучкість ремонту: Можна замінити лише пошкоджений підшипник, не міняючи інші елементи конструкції.
Цей варіант конструкції ступиці надає більше можливостей для обслуговування, проте правильна установка підшипника є критично важливою для забезпечення його довговічності та безпечної експлуатації автомобіля.
This product for same auto:
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |