Вибрати авто

Радіатори охолодження

Інтеркулер радіатор охолодження Great Wall Haval H2 1119100XSZ08A

Радіатор інтеркулера на Great Wall Haval H2 виконаний ОРИГІНАЛ  Найчастіше Інтеркулер охолоджен..

3515.05 грн.

Радіатор інтеркулера Haval Jolion 1119130XGW01A

Радіатор інтеркулера Haval Jolion 1119130XGW01A: Призначення: Радіатор інтеркулера, зокрема для Hav..

9586.50 грн.

Радіатор масляний теплообмінник Haval H6-2gr 1013100XEC01 4С20

Радіатор масляний (теплообмінник) Масляний радіатор, також відомий як теплообмінник, призначений дл..

6847.50 грн.

Радіатор масляний теплообмінник Haval H9 1013100AEC01

Радіатор масляний (теплообмінник) Масляний радіатор, також відомий як теплообмінник, призначений дл..

7075.75 грн.

Радіатор охолодження CVT Chery Tiggo 4, 7 T15-1301110BA

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

6847.50 грн.

Радіатор охолодження горловина заливна Haval H6-2gr 1301200XKZ1DA

Радіатор охолодження горловина заливна Haval H6-2gr 1301200XKZ1DA..

684.75 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий BYD S6 мкпп 10666940-00

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

3788.95 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Chery Amulet А15-1301110 Чері Амулет

Забезпечте надійне та ефективне охолодження вашого двигуна з нашим основним сотовим радіатором для Ч..

2054.25 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Chery Tiggo 2, 4, 7 J42-1301110

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

2921.60 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий GEELY СК 1602041180 Оригінал Джилі СК

Забезпечте надійне та ефективне охолодження вашого двигуна з нашим основним сотовим радіатором для G..

2054.25 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Great Wall 2.8D 1301120-D17

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

3880.25 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Great Wall Voleex C10/30 1301100BS16XA Волекс С30

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

2282.50 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Great Wall Wingle-5 1301100AP09

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

5706.25 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий Haval H6-II 1301100XKZ36A Хавал Аш6

Інтернет магазин автозапчастин на китайські автомобілі Азія Моторс пропонує купити радіатор охолодже..

3971.55 грн.

Радіатор охолодження основний сотовий ZX Landmark 1301010-0000

Радіатор охолодження автомобіля основний Типи виконання: 1. Алюмінієвий радіатор: Алюмінієві раді..

6847.50 грн.

Показано з 1 по 15 із 53 (4 сторінок)

Система охолодження забезпечує оптимальну температуру роботи двигуна.

  Без такого кондиціонера автомобіль далеко не поїде: мотор без охолодження перегрівається і виходить з ладу. Для нормальної роботи потрібен адекватний тепловий режим, і інженери продумали всі дрібниці, щоб якомога ефективніше вирішити це завдання.

У системі охолодження радіатор двигуна виконує роль основного теплообмінника: по його трубках проходить нагрітий антифриз, остуджуючи потоком повітря. Для цієї мети радіатор розміщують у передній частині кузова, відразу за радіаторними гратами, де можна використовувати зустрічний потік повітря під час руху. А для випадків, коли машина рухається по пробках (повільно), за радіатором встановлюється вентилятор, що дає примусове обдування. Таким чином, антифриз, проходячи через "стільники", охолоджується до температури 80-90°С, що забезпечує оптимальну роботу двигуна.

      Така збірка досить дешева за собівартістю: для процесу не потрібне ні дороге обладнання, ні спеціальні технологічні потужності. Слабкою ланкою таких радіаторів були стики: були потрібні прокладки ущільнювачів, стійкі до антифризу і перепадів температур. А трубки були круглими в перерізі; недорогими, але мають недостатній коефіцієнт тепловіддачі. Надалі радіатори стали робитися з овальних (сплющених) у перерізі трубок, які за рахунок більшої площі набагато краще охолоджували антифриз.

Пізніше з'явилися мідні паяні, дорожчі в порівнянні зі збірними, але при цьому міцніші і краще віддають тепло. До того ж у зварних радіаторах не потрібні прокладки, крім місць з'єднання металевої частини з пластиковим бачком. Ще одним плюсом мідних конструкцій є можливість їх ремонтувати: пошкодження можна запаяти та використовувати радіатор далі. У зв'язку з подорожчанням міді виробники почали використовувати дешевший алюміній. Алюмінієві зварні - суцільнометалеві, із застосуванням нових методів зварювання, дуже міцні і надійні. Нестачу такого радіатора можна побачити тільки в порівнянні з мідним: все-таки алюміній гірше віддає тепло, але за рахунок площі охолодження нові радіатори справляються з покладеним на них завданням. В даний час практично всі радіатори, що випускаються, робляться з алюмінію, оскільки ціни на мідь зростають, роблячи її нерентабельним матеріалом. Алюмінієві радіатори відрізняються високою міцністю, що дозволяє ставити їх в автомобілі з потужними двигунами, але при цьому дуже складно ремонтуються: аргонне зварювання, необхідне для запаювання пробоїн і тріщин, може виявитися неефективним, тому що це не так. у трубок товщина стінок менше 1 мм. Основними елементами радіатора є бачки і з'єднувальні трубки, що знаходяться між ними. Бачки радіатора можуть розташовуватися з боків або зверху та знизу, залежно від моделі. Антифриз надходить у радіатор зверху і, опускаючись донизу, охолоджується.

    Бачки робляться як пластиковими, так і металевими. Пластик легший і дешевший, але при пошкодженні вже не ремонтуються. А метал, хоч має вищу вартість, за потреби можна «реанімувати» - заварити або запаяти тріщину або пробитий отвір.

Для поліпшення теплообміну між трубками розташовуються додаткові елементи - пластини (у старих моделях) або алюмінієві гофровані смужки-стрічки (у сучасних радіаторах). Саме стрічкова конструкція поєднує в собі міцність і хорошу тепловіддачу, тому більшість радіаторів виготовляються за цією технологією.

Для нормальної роботи радіатор повинен відповідати досить високим вимогам:

  • Стійкість до корозії - антифризи містять агресивні речовини, які роз'їдають метал, приводячи радіатор у непридатність (етиленгліколь з часом набуває властивостей кислоти). Чим вища якість радіатора, тим довше він чинитиме опір окисленню.
  • Герметичність під тиском. Під час проведення випробувань на радіатор подається тиск 15 атм., що перевищує критичні показники при перегріві антифризу.
  • Віброміцність. Вібрація - один з ворогів техніки, а в автомобілі, що рухається, уникнути її ніяк не можна. Радіатор повинен зберігати цілісність при вібрації 5-35 Гц, яка може виникати під час руху по розбитій дорозі та роботі двигуна в режимі високого навантаження.
  • Стійкість до перепадів температур. Робочий режим радіатора варіюється від -30 до +100 ° С, причому зміни температури можуть відбуватися доситьістро. І метал, і всі шви повинні без шкоди витримувати такі коливання.
  • Стійкість (якість) прокладок. Всі прокладки, що контактують з охолоджувальною рідиною, виготовляються із стійких до реактивів матеріалів, що не втрачають свої властивості під впливом агресивної хімії.
  • Міцність на продавлювання - опір зовнішнім впливам, що є однією з найпоширеніших причин пошкодження радіатора.

    Все це ви знайдете на сайті інтернет магазину «Азія Мотор» у нас ви знайдете тільки якісний товар за привабливими цінами. У нас завжди є радіатори охолодження на всі китайські автомобілі. БІД, Чері, Джилі, Грейт Вол, Хавал, Волекс, Соуіст, Джак.

    І нехай вас не вводить в оману що зовні на автомобілях однієї моделі вони дуже схожі на китайських автомобілях вони можуть відрізнятися не тільки від партії до партії але й від часу доби в яке вони випущені. Тому не соромтеся та уточнюйте у наших фахівців, у яких, до речі, вже більше. 19 років досвіду роботи з автомобілями цих марок.

 

Проплат - розробка інтернет магазинів Asia Motor © 2024