Пильовик ШРУСу внутрішнього Chery КНР T11-XLB3AH2203041C
- Модель: T11-XLB3AH2203041C
- Наявність: Нет в наличии
-
241.95 грн.
Назва деталі: Пильовик ШРУСа (шарніра рівних кутових швидкостей)
Розміри:
Функція: Захист шарніра від бруду, вологи та пилу, а також утримання мастила всередині шарніра.
● Опис
Пильовик ШРУСа — це захисний елемент у вигляді гумової або поліуретанової манжети, що встановлюється на шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУСи) автомобіля. ШРУСи — це компоненти трансмісії, які передають крутний момент від трансмісії до коліс під змінними кутами, забезпечуючи гнучкість і плавність руху. Основне завдання пильовика — захищати шарнір від негативного впливу зовнішніх факторів і забезпечувати довговічність роботи ШРУСа.
● Характеристики
1. Матеріал:
- Гума (каучук): Гнучкий матеріал, що стійкий до низьких температур та механічного впливу. Пильовики з гуми використовуються на багатьох автомобілях, але з часом можуть тріскатися або втрачати еластичність через вплив вологи, солей та ультрафіолету.
- Поліуретан: Більш стійкий до механічного зносу та хімічних речовин, ніж гума. Поліуретанові пильовики мають триваліший термін служби, але можуть бути менш гнучкими на низьких температурах.
2. Конструкція:
Пильовик має форму складчастої трубки, яка може розтягуватися і стискатися під час руху шарніра. Це дозволяє зберігати його герметичність навіть при зміні кутів роботи ШРУСа.
3. Типи пильовиків:
- Зовнішній пильовик ШРУСа: Захищає зовнішній ШРУС, який знаходиться ближче до колеса. Піддається більшому механічному впливу, оскільки розташований на рухомій частині колісної бази.
- Внутрішній пильовик ШРУСа: Захищає внутрішній ШРУС, який з'єднаний з коробкою передач. Внутрішні пильовики зазвичай менш схильні до пошкоджень через свою позицію ближче до трансмісії.
4. Розміри та форма:
Пильовики мають стандартні розміри, які залежать від моделі автомобіля. Вони зазвичай підходять під певний діаметр вала та корпусу ШРУСа. Головною умовою є точна відповідність розмірам шарніра, щоб уникнути втрат мастила та проникнення забруднень.
● Призначення
1. Захист ШРУСа від бруду та вологи: Пильовик запобігає потраплянню пилу, бруду, води та солей до шарніра, які можуть спричинити корозію та передчасний знос.
2. Утримання мастила: ШРУС потребує постійного змащування для безперебійної роботи. Пильовик утримує мастило всередині шарніра, забезпечуючи його довговічність.
3. Захист від механічних пошкоджень: Пильовик захищає шарнір від механічного впливу та випадкових ударів, які можуть спричинити пошкодження шарніра.
● Основні Несправності
1. Тріщини та розриви: Найпоширеніша проблема — це тріщини або розриви пильовика через старіння матеріалу, механічні пошкодження або вплив хімічних речовин (солей, масел). Через пошкоджений пильовик всередину ШРУСа може потрапляти бруд і вода, що призводить до його швидкого зносу.
2. Витік мастила: Якщо пильовик втрачає герметичність, мастило може витікати, що спричиняє посилений знос шарніра. Це призводить до появи шуму та вібрацій під час руху.
3. Знос матеріалу: Через постійний вплив температурних перепадів, вібрацій і руху пильовик з часом втрачає свою еластичність і може пересихати, що також може призвести до його пошкодження.
● Ознаки Несправності Пильовика
1. Шум або тріск під час руху: Якщо пильовик пошкоджений і шарнір втрачає мастило, з'являються шум або тріск при поворотах чи русі на високих швидкостях.
2. Видимі тріщини або розриви: Візуальний огляд пильовика може виявити його пошкодження. Потрібно регулярно перевіряти стан пильовиків на наявність тріщин або розривів.
3. Підтікання мастила: Якщо під автомобілем видно мастило, це може бути ознакою пошкодженого пильовика та втрати герметичності ШРУСа.
● Заміна та Обслуговування
1. Регулярний огляд: Пильовики ШРУСа повинні перевірятися під час кожного технічного обслуговування автомобіля. Заміна пильовика рекомендується при перших ознаках пошкодження.
2. Заміна пильовика: Заміна пильовика потребує часткового розбирання ШРУСа. Процес заміни включає зняття старого пильовика, очищення шарніра та нанесення свіжого мастила перед встановленням нового пильовика.
3. Своєчасна заміна: Важливо замінити пошкоджений пильовик до того, як у ШРУС потрапить бруд або волога, інакше це може призвести до значних поломок і необхідності заміни всього шарніра.
This product for same auto:
Chery Eastar, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2003 по 2013 г.в., |
Chery Eastar, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery M11, V=1.6 i SQR481F 119 л.с, с 2010 по 2015 г.в., |
Chery M11, V=2.0 i SQR484F 139 л.с, с 2008 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo 3 FL CVT, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 3 FL МКПП, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5 FL, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2016 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 5, V=2.0 i Acteco-SQR484F 139 л.с, с 2013 по 2016 г.в. |
Chery Tiggo FL, V=1.8 i Acteco-SQR481FC, с 2010 по 2017 г.в., |
Chery Tiggo, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2005 по 2010 г.в. |
Chery Tiggo, V=2.0 i 4G63s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Chery Tiggo, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2010 г.в., |