Пильовик ШРУСу зовнішнього Geely MK 1014003361 PROFIT
- Модель: 1014003361
- Наявність: Нет в наличии
-
327.25 грн.
Назва деталі: Пильовик ШРУСа (шарніра рівних кутових швидкостей) зовнішній
Розміри: 81х22х85
Функція: Захист шарніра від бруду, вологи та пилу, а також утримання мастила всередині шарніра.
● Опис
Пильовик ШРУСа — це захисний елемент у вигляді гумової або поліуретанової манжети, що встановлюється на шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУСи) автомобіля. ШРУСи — це компоненти трансмісії, які передають крутний момент від трансмісії до коліс під змінними кутами, забезпечуючи гнучкість і плавність руху. Основне завдання пильовика — захищати шарнір від негативного впливу зовнішніх факторів і забезпечувати довговічність роботи ШРУСа.
● Характеристики
1. Матеріал:
- Гума (каучук): Гнучкий матеріал, що стійкий до низьких температур та механічного впливу. Пильовики з гуми використовуються на багатьох автомобілях, але з часом можуть тріскатися або втрачати еластичність через вплив вологи, солей та ультрафіолету.
- Поліуретан: Більш стійкий до механічного зносу та хімічних речовин, ніж гума. Поліуретанові пильовики мають триваліший термін служби, але можуть бути менш гнучкими на низьких температурах.
2. Конструкція:
Пильовик має форму складчастої трубки, яка може розтягуватися і стискатися під час руху шарніра. Це дозволяє зберігати його герметичність навіть при зміні кутів роботи ШРУСа.
3. Типи пильовиків:
- Зовнішній пильовик ШРУСа: Захищає зовнішній ШРУС, який знаходиться ближче до колеса. Піддається більшому механічному впливу, оскільки розташований на рухомій частині колісної бази.
- Внутрішній пильовик ШРУСа: Захищає внутрішній ШРУС, який з'єднаний з коробкою передач. Внутрішні пильовики зазвичай менш схильні до пошкоджень через свою позицію ближче до трансмісії.
4. Розміри та форма:
Пильовики мають стандартні розміри, які залежать від моделі автомобіля. Вони зазвичай підходять під певний діаметр вала та корпусу ШРУСа. Головною умовою є точна відповідність розмірам шарніра, щоб уникнути втрат мастила та проникнення забруднень.
● Призначення
1. Захист ШРУСа від бруду та вологи: Пильовик запобігає потраплянню пилу, бруду, води та солей до шарніра, які можуть спричинити корозію та передчасний знос.
2. Утримання мастила: ШРУС потребує постійного змащування для безперебійної роботи. Пильовик утримує мастило всередині шарніра, забезпечуючи його довговічність.
3. Захист від механічних пошкоджень: Пильовик захищає шарнір від механічного впливу та випадкових ударів, які можуть спричинити пошкодження шарніра.
● Основні Несправності
1. Тріщини та розриви: Найпоширеніша проблема — це тріщини або розриви пильовика через старіння матеріалу, механічні пошкодження або вплив хімічних речовин (солей, масел). Через пошкоджений пильовик всередину ШРУСа може потрапляти бруд і вода, що призводить до його швидкого зносу.
2. Витік мастила: Якщо пильовик втрачає герметичність, мастило може витікати, що спричиняє посилений знос шарніра. Це призводить до появи шуму та вібрацій під час руху.
3. Знос матеріалу: Через постійний вплив температурних перепадів, вібрацій і руху пильовик з часом втрачає свою еластичність і може пересихати, що також може призвести до його пошкодження.
● Ознаки Несправності Пильовика
1. Шум або тріск під час руху: Якщо пильовик пошкоджений і шарнір втрачає мастило, з'являються шум або тріск при поворотах чи русі на високих швидкостях.
2. Видимі тріщини або розриви: Візуальний огляд пильовика може виявити його пошкодження. Потрібно регулярно перевіряти стан пильовиків на наявність тріщин або розривів.
3. Підтікання мастила: Якщо під автомобілем видно мастило, це може бути ознакою пошкодженого пильовика та втрати герметичності ШРУСа.
● Заміна та Обслуговування
1. Регулярний огляд: Пильовики ШРУСа повинні перевірятися під час кожного технічного обслуговування автомобіля. Заміна пильовика рекомендується при перших ознаках пошкодження.
2. Заміна пильовика: Заміна пильовика потребує часткового розбирання ШРУСа. Процес заміни включає зняття старого пильовика, очищення шарніра та нанесення свіжого мастила перед встановленням нового пильовика.
3. Своєчасна заміна: Важливо замінити пошкоджений пильовик до того, як у ШРУС потрапить бруд або волога, інакше це може призвести до значних поломок і необхідності заміни всього шарніра.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2011 по 2016 г.в. |
Geely Emgrand EC7, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7-FL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |
Geely Emgrand EC7RV Hatchback, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC8 2.4 АКПП, V=2.4 i JLD-4G24 (158л.с /220 Нм), с 2010 по 2015 г.в. |
Geely Emgrand EC8, V=2.0 i JLD-4G20 (136л.с /178 Нм), с 2010 по 2015 г.в. |
Geely GC5, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2014 по 2020 г.в. |
Geely GC6, V=1.5 i Geely 4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2015 по 2018 г.в., |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Geely SL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2007 по 2013 г.в. |