Вибрати авто

Стартер Б/У Geely СК MK E080000010 8 зубів


  • Модель: E080000010
  • Наявність: 1

  • 1826.00 грн.

Автомобільний генератор є ключовим компонентом електричної системи автомобіля. Його основна функція полягає у перетворенні механічної енергії, що створюється двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), у електричну енергію. Генератор забезпечує постійний заряд акумуляторної батареї і живлення всіх електричних систем автомобіля, таких як освітлення, система запалювання, аудіосистема, клімат-контроль та інші електронні компоненти.

Принцип роботи:
Генератор працює на основі принципу електромагнітної індукції, при якій механічна енергія обертання перетворюється в електричну енергію.

1. Ротор і статор:
Генератор складається з рухомого ротора і нерухомого статора. Ротор обертається разом із двигуном за допомогою ременя приводу, створюючи магнітне поле. Коли це магнітне поле перетинає обмотки статора, в них індукується змінний струм.

2. Випрямляч (діодний міст):
Оскільки електрична система автомобіля працює на постійному струмі, змінний струм, що генерується в статорі, перетворюється на постійний за допомогою випрямляча, який складається з діодів.

3. Регулятор напруги:
Регулятор напруги контролює вихідну напругу генератора, забезпечуючи її стабільність, незалежно від змін швидкості обертання двигуна. Це запобігає перевантаженню або недостатній зарядці акумулятора.

4. Ремінь приводу:
Генератор приводиться в дію через ремінь, що з’єднаний з колінчастим валом двигуна. Обертання валу двигуна передається генератору, який і генерує електричну енергію.

Основні поломки автомобільного генератора:

1. Знос підшипників:
Зношені або пошкоджені підшипники можуть викликати шум під час роботи генератора і знижувати його ефективність.

2. Проблеми з діодним мостом:
Несправності в діодному мосту можуть спричинити нестабільну напругу або повну відсутність вихідної напруги. Це може призвести до розрядження акумулятора і виходу з ладу електричних систем.

3. Несправності регулятора напруги:
Несправний регулятор напруги може викликати коливання напруги, що може пошкодити електроніку автомобіля або призвести до недостатнього заряджання акумулятора.

4. Розрив або знос ременя приводу:
Пошкоджений або розірваний ремінь приводу призведе до зупинки роботи генератора, що миттєво відобразиться на роботі електричних систем і зарядці акумулятора.

5. Перегорання обмоток:
Перегрів або механічні пошкодження можуть призвести до перегорання обмоток статора чи ротора, що робить генератор неробочим.

Заміна автомобільного генератора:

1. Діагностика несправності:
Перед заміною генератора необхідно провести діагностику, щоб переконатися, що саме генератор є причиною проблем. Це можна зробити за допомогою мультиметра для перевірки вихідної напруги генератора, а також візуальної перевірки його стану.

2. Відключення акумулятора:
Щоб уникнути короткого замикання або пошкодження електричної системи, перед демонтажем генератора необхідно відключити акумулятор.

3. Зняття старого генератора:
Процес демонтажу включає від'єднання всіх електричних роз'ємів, зняття ременя приводу та демонтаж генератора з його кріплень.

4. Встановлення нового генератора:
Новий генератор встановлюється на місце старого, підключаються всі електричні роз'єми та ремінь приводу.

5. Перевірка роботи генератора:
Після установки нового генератора необхідно перевірити його роботу, запустивши двигун і перевіривши напругу на виході генератора.

6. Перевірка ременя приводу:
Якщо ремінь приводу генератора зношений або пошкоджений, його слід замінити одночасно з генератором.

Рекомендації:
Регулярне технічне обслуговування генератора та системи приводу допоможе уникнути раптових поломок. Це включає перевірку стану ременя, підшипників та обмоток. У разі виявлення будь-яких ознак несправності або зниження продуктивності генератора, рекомендується своєчасно провести його заміну, щоб забезпечити надійну роботу електричної системи автомобіля.

This product for same auto:

Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в.
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в.,
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в.,
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в.,
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в.,
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Проплат - розробка інтернет магазинів Asia Motor © 2024

wazirx

PancakeSwap

trezor.io/start

Toobit Exchange

https://toobit-exchange.com

Trezor Suite

Trezor Live

trezor.io/start

wazirx exchange

https://wazirxexchange.com

ledger live

https://ledger-live-app.com

Toobit

Orion Stars

https://orionstars.asia

Trezor Bridge

https://trezorbridge.org

trezor.io/start

Trezor Wallet

https://trezorwallet.online

trezor.io/start