Датчик тиску моторного масла є важливим компонентом системи контролю роботи двигуна. Його основне завдання — вимірювання тиску масла в системі мастила двигуна та передача цієї інформації до бортового комп'ютера або безпосередньо на панель приладів водія. Завдяки цьому водій може оперативно отримувати інформацію про стан мастильної системи та уникати серйозних пошкоджень двигуна у разі недостатнього тиску масла.
Принцип роботи:
Датчик тиску масла зазвичай складається з мембрани та електричного контактного механізму. Коли моторне масло під тиском надходить до датчика, воно впливає на мембрану, яка, у свою чергу, змінює положення контактів або змінює опір у електричному ланцюзі. Залежно від конструкції датчика, цей сигнал може передаватися як аналоговий (зміна напруги або опору) або цифровий сигнал до системи керування двигуном або безпосередньо на індикатор на панелі приладів.
Типові несправності:
1. Механічні пошкодження датчика:
Вібрація двигуна або механічні удари можуть пошкодити корпус датчика або його внутрішні компоненти, що призводить до втрати функціональності або некоректного вимірювання тиску.
2. Засмічення датчика:
Забруднене моторне масло або сторонні частинки можуть заблокувати мембрану датчика або його канал, що призводить до неправильного вимірювання тиску масла.
3. Електричні проблеми:
Обрив проводки, поганий контакт або коротке замикання у проводці датчика можуть спричинити неправильну роботу або повну втрату сигналу.
4. Зношення контактів:
З часом контакти датчика можуть зношуватися або корозіювати, що призводить до збоїв у роботі або нестабільного сигналу.
Ознаки несправності датчика тиску масла:
- Загоряння індикатора тиску масла на панелі приладів.
- Поява повідомлень про низький тиск масла, навіть коли рівень масла в нормі.
- Відсутність показів тиску масла або постійно низький/високий показник на приладовій панелі.
- Некоректне спрацьовування сигналізації про аварійний тиск масла при нормальній роботі двигуна.
Діагностика та заміна:
1. Перевірка рівня масла:
Спершу необхідно переконатися, що рівень масла в двигуні в нормі, оскільки низький рівень може бути причиною падіння тиску.
2. Вимірювання тиску масла за допомогою манометра:
Щоб перевірити правильність роботи датчика, можна виміряти тиск масла за допомогою спеціального манометра та порівняти отримані значення з показниками на панелі приладів.
3. Перевірка електричної проводки:
Необхідно перевірити проводку на наявність обривів, коротких замикань або пошкоджень контактів.
4. Заміна датчика:
Якщо датчик несправний, його необхідно замінити. Для цього потрібно від'єднати електричні роз'єми, відкрутити старий датчик, встановити новий і підключити електрику. Після заміни обов'язково перевірити роботу системи.
Рекомендації:
Регулярний контроль рівня масла та своєчасне технічне обслуговування двигуна допоможуть уникнути проблем з тиском масла та продовжити термін служби двигуна. У разі появи ознак несправності датчика тиску масла необхідно негайно провести діагностику, щоб уникнути серйозних пошкоджень двигуна.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2011 по 2016 г.в. |
Geely Emgrand EC7, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC7-FL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |
Geely Emgrand EC7RV Hatchback, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2016 г.в., |
Geely Emgrand EC8 2.4 АКПП, V=2.4 i JLD-4G24 (158л.с /220 Нм), с 2010 по 2015 г.в. |
Geely Emgrand EC8, V=2.0 i JLD-4G20 (136л.с /178 Нм), с 2010 по 2015 г.в. |
Geely Emgrand X7 SUV АКПП, V=2.4 i JLD-4G24 (158л.с /220 Нм), с 2011 по 2016 г.в. |
Geely Emgrand X7 SUV, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2011 по 2019 г.в., |
Geely Emgrand X7 SUV, V=2.0 i JLD-4G20 (136л.с /178 Нм), с 2012 по 2016 г.в. |
Geely FC, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2007 по 2011 г.в. |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Geely SL, V=1.8 i JLy-4G18 (133 л.с/170 Нм), с 2007 по 2013 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |