Призначення: Датчик ABS є ключовим елементом системи антиблокувального гальмування, яка забезпечує безпечне та ефективне гальмування автомобіля навіть на слизьких або нерівних дорогах. Основною функцією датчика є постійний контроль швидкості обертання коліс і передача цієї інформації до блоку керування системи ABS. Це дозволяє системі визначати, чи є загроза блокування колеса під час гальмування, і при необхідності регулювати тиск у гальмівних механізмах, щоб запобігти блокуванню коліс.
Типи датчиків:
1. Пасивні датчики:
Вони використовують магнітний ротор і котушку індуктивності для створення електричного сигналу, який змінюється залежно від швидкості обертання колеса.
2. Активні датчики:
Ці датчики працюють на основі ефекту Холла і можуть генерувати сигнал навіть при нульовій швидкості колеса, що дозволяє більш точно контролювати стан коліс.
Типові поломки:
1. Забруднення або пошкодження датчика:
Датчик може бути забруднений пилом, брудом або металевими частинками, що впливають на його точність. Крім того, фізичні пошкодження, такі як удари або тріщини, можуть спричинити його несправність.
2. Обрив проводки або поганий контакт:
Пошкодження проводів або роз'ємів, через які передається сигнал від датчика до блоку керування ABS, може викликати переривання сигналу, що призводить до неправильної роботи системи ABS.
3. Зношення магнітного ротора:
Магнітний ротор, який взаємодіє з датчиком, може зношуватися або бути пошкодженим, що призводить до неправильного визначення швидкості обертання колеса.
4. Збої у блоці керування ABS:
Іноді проблема може бути не в самому датчику, а в електронному блоці керування ABS, який неправильно обробляє сигнал від датчика.
Ознаки поломки датчика ABS:
- Загоряння індикатора ABS на панелі приладів.
- Нерівномірне гальмування, особливо на слизьких поверхнях.
- Підвищена ймовірність блокування коліс при різкому гальмуванні.
- Помилки під час діагностики системи ABS, що вказують на несправність одного або кількох датчиків.
Типи датчиків:
1. Пасивні датчики:
Вони використовують магнітний ротор і котушку індуктивності для створення електричного сигналу, який змінюється залежно від швидкості обертання колеса.
2. Активні датчики:
Ці датчики працюють на основі ефекту Холла і можуть генерувати сигнал навіть при нульовій швидкості колеса, що дозволяє більш точно контролювати стан коліс.
Типові поломки:
1. Забруднення або пошкодження датчика:
Датчик може бути забруднений пилом, брудом або металевими частинками, що впливають на його точність. Крім того, фізичні пошкодження, такі як удари або тріщини, можуть спричинити його несправність.
2. Обрив проводки або поганий контакт:
Пошкодження проводів або роз'ємів, через які передається сигнал від датчика до блоку керування ABS, може викликати переривання сигналу, що призводить до неправильної роботи системи ABS.
3. Зношення магнітного ротора:
Магнітний ротор, який взаємодіє з датчиком, може зношуватися або бути пошкодженим, що призводить до неправильного визначення швидкості обертання колеса.
4. Збої у блоці керування ABS:
Іноді проблема може бути не в самому датчику, а в електронному блоці керування ABS, який неправильно обробляє сигнал від датчика.
Ознаки поломки датчика ABS:
- Загоряння індикатора ABS на панелі приладів.
- Нерівномірне гальмування, особливо на слизьких поверхнях.
- Підвищена ймовірність блокування коліс при різкому гальмуванні.
- Помилки під час діагностики системи ABS, що вказують на несправність одного або кількох датчиків.
This product for same auto:
Chery Jaggy, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |
Chery Kimo, V=1.3 i Acteco-SQR473H 84 л.с, с 2006 по 2010 г.в., |