Прокладки в двигуні внутрішнього згоряння (ДВЗ) виконують важливу функцію, забезпечуючи герметичність з'єднань між різними компонентами двигуна, такими як головка блока циліндрів, кришка клапанів, піддон картера та інші частини. Вони запобігають витоку моторного масла, охолоджуючої рідини та газів згоряння, забезпечуючи належну роботу двигуна та запобігаючи пошкодженням через перегрів, втрату мастила або змішування рідин.
Основні матеріали прокладок ДВЗ:
1. Металеві прокладки:
- Сталь: Використовується в багатошарових металевих прокладках (MLS), що забезпечують високу стійкість до температурних коливань і тиску. Металеві прокладки зазвичай застосовуються в з'єднаннях, де потрібна максимальна герметичність, наприклад, між головкою блока циліндрів і блоком циліндрів.
- Мідь: Мідні прокладки мають відмінну теплопровідність і часто використовуються в спортивних та високопродуктивних двигунах.
2. Композитні матеріали:
- Графіт: Композитні прокладки з графіту забезпечують хорошу стійкість до високих температур і тиску, а також високу герметичність. Вони часто використовуються в більш старих або менш навантажених двигунах.
- Асбест або його замінники: Використовуються в поєднанні з іншими матеріалами для створення прокладок з високою стійкістю до тепла і хімічних впливів.
3. Еластомери:
- Силікон: Силіконові прокладки забезпечують високу гнучкість і герметичність, особливо в місцях, де можливі значні деформації з'єднань. Часто використовуються в прокладках кришок клапанів або піддонів картера.
- Фторопласт (PTFE): Забезпечує високу стійкість до агресивних середовищ, тепла і механічних навантажень.
Правильна установка прокладок на герметик:
1. Вибір герметика:
Герметик вибирається залежно від типу прокладки та умов експлуатації двигуна. Важливо використовувати герметик, рекомендований виробником двигуна або прокладки. Наприклад, для металевих прокладок часто використовується спеціальний герметик, стійкий до високих температур і тиску.
2. Підготовка поверхні:
Перед встановленням прокладки необхідно ретельно очистити і знежирити поверхні з'єднання. Видаліть всі залишки старого герметика або прокладки, щоб забезпечити рівномірне прилягання нової прокладки.
3. Нанесення герметика:
Герметик наноситься рівномірним тонким шаром на поверхню прокладки або на поверхню, до якої вона буде прилягати. Важливо не використовувати надмірну кількість герметика, щоб уникнути його витікання і забруднення внутрішніх компонентів двигуна.
4. Установка прокладки:
Після нанесення герметика, прокладка встановлюється на місце, і компоненти з'єднуються відповідно до рекомендацій виробника. Важливо дотримуватися правильного моменту затяжки болтів, щоб забезпечити герметичність з'єднання і уникнути деформації прокладки.
5. Час висихання:
Деякі герметики вимагають певного часу для висихання перед запуском двигуна. Важливо дотримуватися рекомендацій виробника щодо часу висихання, щоб забезпечити належну герметичність.
Рекомендації:
Правильна установка прокладок на герметик є ключовим фактором для забезпечення герметичності з'єднань і довговічності роботи двигуна. Неправильне нанесення герметика або недотримання рекомендацій виробника може призвести до витоків, зниження продуктивності двигуна та необхідності дорогого ремонту.
This product for same auto:
BYD S6, V=2.4 i BYD488QA (165л.с / 234 Нм), с 2010 по 2018 г.в. |
Chery Eastar, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2013 г.в., |
Chery Tiggo, V=2.0 i 4G63s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Chery Tiggo, V=2.4 i 4G64s4, с 2005 по 2010 г.в., |
Dadi City Leading, V=2.4 i 4G64S4M, с 2006 по 2009 г.в. |
Great Wall Haval H5 МКПП, V=2.4 i 4G69S4N, с 2010 по 2018 г.в. |
Great Wall Hover H3, V=2.0 i 4G69S4M, с 2013 по 2018 г.в., |
Great Wall Hover H3, V=2.4 i 4G64S4M, с 2013 по 2018 г.в., |
Great Wall Hover, V=2.4 i 4G64S4M, с 2005 по 2011 г.в. |
Great Wall Wingle 7 4x4, V=2.4 i 4G64S4M, с 2018 по 2022 г.в. |
Haval H6, V=2.4 i 4G69S4N, с 2011 по 2016 г.в. |
ZXAuto Landmark, V=2.4 i 4G64S4M, с 2006 по 2009 г.в. |