Назва деталі: Прокладка головки блока циліндрів (ГБЦ)
Функціональне призначення:
Прокладка ГБЦ є важливим елементом в конструкції двигуна внутрішнього згоряння. Її основна функція полягає в забезпеченні герметичності з'єднання між головкою блока циліндрів і блоком циліндрів. Прокладка утримує в межах відповідних каналів охолоджуючу рідину, моторне масло та гази, що утворюються під час згоряння паливно-повітряної суміші. Це критично важливо для забезпечення ефективної роботи двигуна, запобігання змішуванню рідин та підтримання необхідного тиску всередині циліндрів.
Типи прокладок ГБЦ:
1. Металеві прокладки:
- Мідні прокладки: Виготовлені з чистої міді, вони забезпечують чудову герметичність та стійкість до високих температур, але вимагають ретельного дотримання правил встановлення.
- Мультишаруваті металеві прокладки (MLS): Складаються з кількох шарів тонкої сталі, вони забезпечують високу стійкість до температурних коливань та відмінну герметичність, що робить їх ідеальними для сучасних високонавантажених двигунів.
2. Композитні прокладки:
- Виготовляються з декількох шарів композитних матеріалів, таких як графіт, армований асбест або скловолокно. Вони забезпечують гарну герметичність, але можуть бути менш стійкими до високих температур порівняно з металевими.
3. Карбонові прокладки:
- Карбонові прокладки забезпечують відмінну термостійкість і герметичність, часто використовуються в спортивних і високопродуктивних двигунах.
Заміна прокладки ГБЦ:
1. Перегрів двигуна: Одна з найпоширеніших причин пошкодження прокладки ГБЦ — перегрів двигуна. Це може призвести до деформації головки блока циліндрів і втрати герметичності прокладки.
2. Втрата герметичності: Ознаки втрати герметичності включають змішування моторного масла з охолоджуючою рідиною, підвищення температури двигуна, вихлопні гази в системі охолодження або зниження компресії в циліндрах.
3. Механічне пошкодження: Прокладка може бути пошкоджена під час демонтажу або внаслідок неправильного монтажу, що вимагатиме її заміни.
Процес заміни:
Заміна прокладки ГБЦ вимагає високого рівня технічних знань і повинна виконуватись відповідно до специфікацій виробника. Важливо дотримуватися правильного порядку затяжки болтів, використовувати відповідний крутний момент і перевіряти наявність деформацій на поверхнях головки та блоку циліндрів.
Рекомендації:
При заміні прокладки ГБЦ рекомендується також перевірити і, при необхідності, замінити болти ГБЦ, а також перевірити стан поверхонь з’єднання, щоб забезпечити максимальну герметичність і довговічність нової прокладки.
Функціональне призначення:
Прокладка ГБЦ є важливим елементом в конструкції двигуна внутрішнього згоряння. Її основна функція полягає в забезпеченні герметичності з'єднання між головкою блока циліндрів і блоком циліндрів. Прокладка утримує в межах відповідних каналів охолоджуючу рідину, моторне масло та гази, що утворюються під час згоряння паливно-повітряної суміші. Це критично важливо для забезпечення ефективної роботи двигуна, запобігання змішуванню рідин та підтримання необхідного тиску всередині циліндрів.
Типи прокладок ГБЦ:
1. Металеві прокладки:
- Мідні прокладки: Виготовлені з чистої міді, вони забезпечують чудову герметичність та стійкість до високих температур, але вимагають ретельного дотримання правил встановлення.
- Мультишаруваті металеві прокладки (MLS): Складаються з кількох шарів тонкої сталі, вони забезпечують високу стійкість до температурних коливань та відмінну герметичність, що робить їх ідеальними для сучасних високонавантажених двигунів.
2. Композитні прокладки:
- Виготовляються з декількох шарів композитних матеріалів, таких як графіт, армований асбест або скловолокно. Вони забезпечують гарну герметичність, але можуть бути менш стійкими до високих температур порівняно з металевими.
3. Карбонові прокладки:
- Карбонові прокладки забезпечують відмінну термостійкість і герметичність, часто використовуються в спортивних і високопродуктивних двигунах.
Заміна прокладки ГБЦ:
1. Перегрів двигуна: Одна з найпоширеніших причин пошкодження прокладки ГБЦ — перегрів двигуна. Це може призвести до деформації головки блока циліндрів і втрати герметичності прокладки.
2. Втрата герметичності: Ознаки втрати герметичності включають змішування моторного масла з охолоджуючою рідиною, підвищення температури двигуна, вихлопні гази в системі охолодження або зниження компресії в циліндрах.
3. Механічне пошкодження: Прокладка може бути пошкоджена під час демонтажу або внаслідок неправильного монтажу, що вимагатиме її заміни.
Процес заміни:
Заміна прокладки ГБЦ вимагає високого рівня технічних знань і повинна виконуватись відповідно до специфікацій виробника. Важливо дотримуватися правильного порядку затяжки болтів, використовувати відповідний крутний момент і перевіряти наявність деформацій на поверхнях головки та блоку циліндрів.
Рекомендації:
При заміні прокладки ГБЦ рекомендується також перевірити і, при необхідності, замінити болти ГБЦ, а також перевірити стан поверхонь з’єднання, щоб забезпечити максимальну герметичність і довговічність нової прокладки.
This product for same auto:
Chery Tiggo 3 FL CVT, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 3 FL МКПП, V=1.6 i Acteco-SQRE4G16 (126 л.с / 160 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL CVT, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 FL МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2020 по 2024 г.в. |
Chery Tiggo 4 МКПП, V=1.5 i SQRE4G15B (113 л.с/141 Нм), с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7 DCT, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7 МКПП, V=1.5 i SQRE4T15 (152 л.с/205 Нм) Turbo, с 2017 по 2020 г.в. |
Chery Tiggo 7-PRO CVT, V=1.5 i SQRE4T15B (147 л.с/210 Нм) Turbo 1.5 TCI Euro-5, с 2020 по 2022 г.в. |