Опори та кронштейни двигуна
Відкриваєте ви, капот при заведеному моторі, щоб долити рідину в бачок омивача і бачите, як ваш мотор «ковбасить» з боку в бік і страх від побаченого починає опановувати вас. Відставити паніку проблема насправді може бути проста. Просто «закінчилися» подушки двигуна. Що це таке? Це гумометалева опора, яка несе на собі всі тяготи двигуна Вашого автомобіля. Яким би сучасним та високотехнологічним не був двигун і за всіх датчиків детонації балансувальних валів, перемогти вібрації та коливання на 100% так і не вдалося. Тому кріплять його до кузова через подушки, саме вони гасять залишкові коливання.
Подушки бувають двох видів, в більшості випадків це просто спеціальний сайлентблок запресований в кронштейн, але бувають і складніші гідравлічні або так звані маслонаповнені. І якщо вихід з ладу звичайної опори відносно легко діагностувати візуальним оглядом, то з гідравлічними дещо складніше…
Однак без огляду легко зрозуміти, що опора закінчилася. Давайте розглянемо основні симптоми:
- Сильно збільшилася вібрація, що відчувається у салоні автомобіля;
- При початку руху та різких гальмуваннях чути стукіт у передній частині автомобіля;
- При їзді дрібними нерівностями відчувається з'явилася віддача в ручку перемикання передач.
І так приїхали ви на СТО, а «майстер» каже, що вийшла з ладу одна з подушок і пропонує вам її замінити. І, здавалося б, що тут все просто, але вихід з ладу однієї з подушок - це сигнал до того, що ось, ось з ладу вийдуть і інші опори. А майстер навмисне або просто через незнання вам про це не скаже, адже таким чином ви стаєте постійним клієнтом цього СТО. Тому не варто економити та змінюйте всі подушки двигуна за один раз. А скільки все це? У класичному виконанні їх щонайменше три, передня подушка двигуна, права подушка двигуна (або ліва подушка двигуна, все залежить від варіанту двигуна) і задня подушка двигуна. Зустрічаються також варіанти з чотирма та більше подушками двигуна. Подушки двигуна бувають як повністю всі гумометалеві, так і варіант комбіновані, там де одна подушка йде гідравлічна, а інші гумометалеві. І так із необхідністю заміни ми визначилися. Залишилось купити подушку двигуна. І тут починається найцікавіше, як дізнатися що подушка гарної якості? Адже на китайські автомобілі немає "брендових" подушок, тому "за назвою" вибрати не вийде. Як бути? Що робити? І тут на допомогу прийде інтернет магазин Asia Motor, які запропонують Вам опори двигуна найкращої якості та за прийнятною ціною. Що може бути не так з подушками двигуна, спитаєте ви? Та все, що завгодно! Від неправильно зварених і не співвісних кронштейнів і до шлюбів у металевому кронштейні. Те саме стосується і самого сайлентблоку, він може бути таким, що і вага двигуна, то не витримає, не кажучи вже про його вібрації, а може і навпаки бути таким жорстким, що всі ці вібрації ви відчуватимете не тільки кузовом але і всім своїм тілом. І тільки у нас ви знайдете ті самі подушки, які можна сміливо ставити замість тих, що вийшли з ладу. так що міняйте подушки та спіть спокійно.