Основні Причини Виходу з Ладу Шатуна:
1. Перегрів:
- Шатуни піддаються значним температурним навантаженням під час роботи двигуна. Перегрів може викликати деформацію або навіть руйнування шатуна. Це відбувається через недостатнє змащування, надмірно високу температуру або інтенсивний термонавантаження на двигун.
2. Недостатнє Змащування:
- Шатуни залежать від постійного змащування для зменшення тертя між рухомими частинами. Низький рівень оливи або порушення подачі змащувального матеріалу можуть призвести до прискореного зносу підшипників шатуна, що може стати причиною поломки або виходу з ладу самого шатуна.
3. Надмірне Навантаження:
- Надмірне навантаження на двигун, таке як постійна робота на високих обертах або перевантаження двигуна, може призвести до механічного пошкодження шатуна. Це може проявлятися як тріщини або навіть розрив шатуна, що може спричинити серйозні пошкодження всього двигуна.
4. Порушення Балансу:
- Якщо шатун або колінчастий вал не правильно відбалансовані, це може викликати вібрації, які поступово призведуть до руйнування шатуна. Балансування компонентів двигуна є критично важливим для зменшення вібрацій і збільшення терміну служби деталей.
5. Втома Матеріалу:
- Шатуни працюють під постійними навантаженнями, що призводить до накопичення мікротріщин і поступового руйнування матеріалу. Втома металу може бути спричинена численними циклами навантаження, особливо якщо шатун піддається постійним перевантаженням.
6. Дефект Виробництва:
- Дефекти, що виникають під час виробництва шатуна, такі як неякісний матеріал, недосконалість обробки або неправильне загартування, можуть призвести до передчасного виходу з ладу шатуна.
7. Неправильне Встановлення:
- Порушення технології встановлення шатуна, такі як неправильне затягування болтів або неналежна підгонка підшипників, може стати причиною його виходу з ладу. Важливо дотримуватися точних специфікацій виробника при встановленні шатуна.
8. Гідроудар:
- Гідроудар виникає, коли в циліндр потрапляє рідина (зазвичай вода), що не стискається. Це призводить до миттєвого підвищення тиску, що може призвести до згину або розриву шатуна.
З огляду на вищезазначені причини, важливо регулярно проводити технічне обслуговування двигуна, слідкувати за рівнем оливи та температурою, уникати надмірних навантажень, а також перевіряти стан шатунів при будь-яких ознаках несправності.
This product for same auto:
Geely Emgrand EC8, V=2.0 i JLD-4G20 (136л.с /178 Нм), с 2010 по 2015 г.в. |
Geely Emgrand X7 SUV, V=2.0 i JLD-4G20 (136л.с /178 Нм), с 2012 по 2016 г.в. |