Колінчатий вал є одним з найважливіших компонентів двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Його основна функція полягає в перетворенні лінійного руху поршнів на обертальний рух, який передається на трансмісію і, зрештою, на колеса автомобіля. Колінчатий вал приймає на себе всі навантаження, що виникають під час згоряння паливної суміші, та розподіляє їх рівномірно по підшипниках і маховику.
Ремонт:
- Перевірка на Знос та Пошкодження: Ремонт колінчатого вала зазвичай починається з його демонтажу та детального огляду. Перевіряються шийки вала на наявність задирок, подряпин, тріщин або слідів перегріву. Вимірюється радіальний зазор між валом і підшипниками.
- Шліфування: Якщо шийки колінчатого вала мають незначний знос або пошкодження, можливе їх шліфування з подальшим використанням ремонтних вкладишів. Це дозволяє відновити правильну геометрію і розміри шийок.
- Відновлення або Заміна: У разі серйозних пошкоджень, таких як глибокі тріщини або значний знос, колінчатий вал може потребувати відновлення методом наплавки та повторного шліфування. Якщо відновлення неможливе, вал підлягає заміні.
Коли Потребує Заміни:
Ремонт:
- Перевірка на Знос та Пошкодження: Ремонт колінчатого вала зазвичай починається з його демонтажу та детального огляду. Перевіряються шийки вала на наявність задирок, подряпин, тріщин або слідів перегріву. Вимірюється радіальний зазор між валом і підшипниками.
- Шліфування: Якщо шийки колінчатого вала мають незначний знос або пошкодження, можливе їх шліфування з подальшим використанням ремонтних вкладишів. Це дозволяє відновити правильну геометрію і розміри шийок.
- Відновлення або Заміна: У разі серйозних пошкоджень, таких як глибокі тріщини або значний знос, колінчатий вал може потребувати відновлення методом наплавки та повторного шліфування. Якщо відновлення неможливе, вал підлягає заміні.
Коли Потребує Заміни:
- Сильний Знос: Колінчатий вал повинен бути замінений, якщо шийки вала мають значний знос, який не піддається відновленню шліфуванням. Це особливо важливо при пошкодженні поверхні вала, яке може призвести до втрати оливного клина.
- Тріщини: Наявність тріщин на колінчатому валу є критичним дефектом. Високі навантаження, що виникають під час роботи двигуна, можуть призвести до поширення тріщин, що загрожує руйнуванням вала.
- Деформація: Якщо колінчатий вал має ознаки деформації (вигин), це може спричинити нерівномірне навантаження на підшипники та призвести до їх передчасного зносу.
- Неправильна Робота Двигуна: Сильна вібрація, нерівна робота двигуна або постійний шум можуть свідчити про проблеми з колінчатим валом, які потребують його заміни.
Колінчатий вал є критично важливим для надійної роботи двигуна, тому своєчасна перевірка та, за необхідності, ремонт або заміна цього компоненту забезпечують тривалу експлуатацію автомобіля без серйозних несправностей.
This product for same auto:
Chery Amulet, V=1.5 i 477F, с 2013 по 2017 г.в., |
Chery E5, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2014 по 2018 г.в., |
Chery Forza, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2011 по 2014 г.в., |
Chery Tiggo 2 МКПП, V=1.5 i SQRD4G15B (106 л.с/135 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |