Впускні та випускні клапани двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) відіграють ключову роль у процесі впуску паливоповітряної суміші та випуску відпрацьованих газів. Однак, через різні фактори ці клапани можуть зазнавати прогорання або загибу.
Причини Прогорання Клапанів:
1. Перегрів Клапана:
- Найбільш поширена причина прогорання клапанів — це перегрів, який виникає через недостатнє охолодження або через несправності в системі охолодження двигуна. Перегрітий клапан втрачає свою міцність, що може призвести до прогорання його країв або навіть цілого диска клапана.
2. Неправильна Регуляція Зазору:
- Якщо зазор між клапаном і штовхачем надто малий, клапан може залишатися частково відкритим під час роботи двигуна, що збільшує ризик його перегріву і прогорання.
3. Збіднена Суміш:
- При подачі збідненої паливоповітряної суміші температура в камері згоряння зростає, що може спричинити прогорання випускних клапанів, особливо якщо це триває протягом тривалого часу.
4. Несправний Вихлоп:
- Заблокована або несправна вихлопна система може спричинити підвищення тиску в камері згоряння, що збільшує навантаження на випускні клапани і призводить до їх прогорання.
Причини Загибу Клапанів:
1. Зіткнення з Поршнем:
- Однією з найчастіших причин загибу клапана є його зіткнення з поршнем. Це може статися через несправність у системі газорозподілу, наприклад, при обриві або зсуві ременя ГРМ, коли клапани і поршні синхронізуються неправильно.
2. Неправильна Регуляція ГРМ:
- Якщо установка ГРМ була виконана неправильно, клапани можуть не відкриватися і закриватися вчасно, що також може призвести до їх зіткнення з поршнями та загибу.
3. Перевищення Максимальних Оборотів:
- Перевищення максимальних оборотів двигуна може призвести до ситуації, коли клапани не встигають закриватися перед тим, як поршень досягне верхньої мертвої точки (ВМТ), що також викликає їх загиб.
4. Зношення Клапанних Направляючих:
- Зношені направляючі клапанів можуть спричинити перекіс клапана під час роботи, що згодом призводить до загибу.
Прогорання і загиб клапанів є серйозними проблемами, які можуть викликати значні пошкодження двигуна. Для запобігання цим несправностям важливо дотримуватися регулярного технічного обслуговування, використовувати якісні компоненти та слідкувати за станом системи газорозподілу.
Причини Прогорання Клапанів:
1. Перегрів Клапана:
- Найбільш поширена причина прогорання клапанів — це перегрів, який виникає через недостатнє охолодження або через несправності в системі охолодження двигуна. Перегрітий клапан втрачає свою міцність, що може призвести до прогорання його країв або навіть цілого диска клапана.
2. Неправильна Регуляція Зазору:
- Якщо зазор між клапаном і штовхачем надто малий, клапан може залишатися частково відкритим під час роботи двигуна, що збільшує ризик його перегріву і прогорання.
3. Збіднена Суміш:
- При подачі збідненої паливоповітряної суміші температура в камері згоряння зростає, що може спричинити прогорання випускних клапанів, особливо якщо це триває протягом тривалого часу.
4. Несправний Вихлоп:
- Заблокована або несправна вихлопна система може спричинити підвищення тиску в камері згоряння, що збільшує навантаження на випускні клапани і призводить до їх прогорання.
Причини Загибу Клапанів:
1. Зіткнення з Поршнем:
- Однією з найчастіших причин загибу клапана є його зіткнення з поршнем. Це може статися через несправність у системі газорозподілу, наприклад, при обриві або зсуві ременя ГРМ, коли клапани і поршні синхронізуються неправильно.
2. Неправильна Регуляція ГРМ:
- Якщо установка ГРМ була виконана неправильно, клапани можуть не відкриватися і закриватися вчасно, що також може призвести до їх зіткнення з поршнями та загибу.
3. Перевищення Максимальних Оборотів:
- Перевищення максимальних оборотів двигуна може призвести до ситуації, коли клапани не встигають закриватися перед тим, як поршень досягне верхньої мертвої точки (ВМТ), що також викликає їх загиб.
4. Зношення Клапанних Направляючих:
- Зношені направляючі клапанів можуть спричинити перекіс клапана під час роботи, що згодом призводить до загибу.
Прогорання і загиб клапанів є серйозними проблемами, які можуть викликати значні пошкодження двигуна. Для запобігання цим несправностям важливо дотримуватися регулярного технічного обслуговування, використовувати якісні компоненти та слідкувати за станом системи газорозподілу.
This product for same auto:
Chery Amulet, V=1.5 i 477F, с 2013 по 2017 г.в., |
Chery E5, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2014 по 2018 г.в., |
Chery Forza, V=1.5 i 477F 109 л.с, с 2011 по 2014 г.в., |
Chery Tiggo 2 МКПП, V=1.5 i SQRD4G15B (106 л.с/135 Нм), с 2016 по 2020 г.в. |