Клапан PCV (Positive Crankcase Ventilation, система позитивної вентиляції картера) — це важливий компонент системи вентиляції картера в двигуні внутрішнього згоряння. Його основне завдання — контролювати відведення картерних газів із картера двигуна назад у впускний колектор для подальшого згоряння. Це допомагає зменшити шкідливі викиди в атмосферу та запобігає утворенню надлишкового тиску в картері, який може пошкодити ущільнення і викликати витоки оливи.
Принцип Роботи:
Клапан PCV працює на основі різниці тиску між картером і впускним колектором. Коли двигун працює на холостому ходу або під невеликим навантаженням, тиск у впускному колекторі низький, і клапан PCV відкривається частково, пропускаючи невелику кількість картерних газів.
Коли двигун працює під великим навантаженням, тиск у впускному колекторі зростає, і клапан відкривається більше, дозволяючи більшій кількості картерних газів потрапити у впускний колектор. Ці гази змішуються з повітрям і паливом, після чого згоряють у камері згоряння.
Клапан PCV також виконує зворотну функцію — він запобігає поверненню газів з впускного колектора в картер, що важливо для підтримання належного функціонування системи вентиляції та запобігання накопиченню конденсату та шкідливих речовин у масляній системі.
Значення:
- Зменшення Викидів: Повторне згоряння картерних газів дозволяє зменшити кількість шкідливих речовин, що викидаються в атмосферу.
- Захист Двигуна: Запобігання накопиченню тиску в картері та утворенню шкідливих відкладень допомагає захистити ущільнення і зберегти чистоту масляної системи.
- Покращення Економії Палива: Підтримання належного балансу тиску в системі покращує ефективність роботи двигуна.
Клапан PCV є критично важливим для підтримання екологічності та надійності роботи двигуна, тому його стан слід регулярно перевіряти і своєчасно замінювати у разі несправностей.
Принцип Роботи:
Клапан PCV працює на основі різниці тиску між картером і впускним колектором. Коли двигун працює на холостому ходу або під невеликим навантаженням, тиск у впускному колекторі низький, і клапан PCV відкривається частково, пропускаючи невелику кількість картерних газів.
Коли двигун працює під великим навантаженням, тиск у впускному колекторі зростає, і клапан відкривається більше, дозволяючи більшій кількості картерних газів потрапити у впускний колектор. Ці гази змішуються з повітрям і паливом, після чого згоряють у камері згоряння.
Клапан PCV також виконує зворотну функцію — він запобігає поверненню газів з впускного колектора в картер, що важливо для підтримання належного функціонування системи вентиляції та запобігання накопиченню конденсату та шкідливих речовин у масляній системі.
Значення:
- Зменшення Викидів: Повторне згоряння картерних газів дозволяє зменшити кількість шкідливих речовин, що викидаються в атмосферу.
- Захист Двигуна: Запобігання накопиченню тиску в картері та утворенню шкідливих відкладень допомагає захистити ущільнення і зберегти чистоту масляної системи.
- Покращення Економії Палива: Підтримання належного балансу тиску в системі покращує ефективність роботи двигуна.
Клапан PCV є критично важливим для підтримання екологічності та надійності роботи двигуна, тому його стан слід регулярно перевіряти і своєчасно замінювати у разі несправностей.
This product for same auto:
Geely CK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2005 по 2016 г.в. |
Geely CK-2, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм (два уха), с 2009 по 2016 г.в., |
Geely GC5, V=1.5 i JLy-4G15 (103 л.с/138 Нм), с 2014 по 2020 г.в. |
Geely MK, V=1.5 MR479QN 100 л.с/136 Нм VVT, с 2007 по 2016 г.в., |
Geely MK, V=1.6 MR481QA 107 л.с/137 Нм, с 2008 по 2016 г.в., |
Geely MK-2/ Cross, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2011 по 2016 г.в., |
Lifan 520, V=1.3 MP479Q 86 л.с/110 Нм , с 2008 по 2011 г.в. |
SMA C51, V=1.5 MR479QA 94 л.с/128 Нм , с 2007 по 2011 г.в. |