Geely Emgrand X7 - Джилі Емгранд Х7
У 2011 році Geely явила світові свій перший компактний кросовер (CUV), який отримав назву Geely Emgrand X7. Автомобіль вийшов яскравим та своєрідним. У класичному стилі. без надмірностей але не позбавлений свого вишукування. При першому погляді на цей автомобіль складається враження, що перед нами не китайський автомобіль, а на японця з європейським дизайном. Саме така гримуча суміш і вивела цей кросовер у лідери продажів. Сприяла цьому і його дуже не бідна комплектація, адже вже в базовій комплектації автомобіль має:
- Гідропідсилювач керма
- Регульовану рульову колонку
- Кермо з кнопками керування аудіосистемою
- Електросклопідйомники
- Дзеркала з електрорегулюванням та підігрівом
- Передні сидіння з електрорегулюванням
- Аудіосистема CD-MP3
- ABS EBD
- Протитуманні фари
- Легкосплавні диски
- Датчик світла
А ось у "багатій" комплектації додавалися ще:
- Парктроніки
- Камера заднього виду
- Мультимедіа з рідкокристалічним екраном
- Оздоблення салону шкірою
- Повноцінний автомат із гідротрансформатором
При габаритних розмірах 4541/1833/1700 колісною базою 2661 мм автомобіль має дорожній просвіт в 171 мм, якому можуть позаздрити навіть його "старші брати".
Інтер'єр дуже не простий і тішить око приємними поєднаннями ліній і кольорів обробки всередині є все необхідне і тим не менше нічого зайвого. Пластик салону дуже приємний на дотик. Трохи засмучує його твердість візуально здається, що він повинен бути м'якшим, але маємо те, що маємо. Салон просторий І навіть високий водій та пасажир почуватимуться у ньому комфортно. Простір додає і багажник у 580 літрів, який за бажання можна розширити за рахунок складених сидінь другого ряду і тоді можна сміливо перевозити рояль.
Автомобіль комплектувався трьома типами силових агрегатів
1,8 Ge Tec - Чотирьохциліндровий рядний 16-ти клапанний об'ємом 1808 см3 на 127 к.с. (93 кВт) при 6000 об/хв. і максимальним моментом, що крутить, в 162 Нм при 3900 об./хв.;
2,0 Ge Tec - Чотирьохциліндровий рядний 16-ти клапанний об'ємом 1997 см3 на 140 к.с. (103 кВт) при 5900 об/хв. і максимальним моментом, що крутить, в 1178 Нм при 4800 об./хв.;
2,4 Ge Tec - Чотирьохциліндровий рядний 16-ти клапанний об'ємом 2378 см3 на 158 л.с. (116 кВт) при 5400 об/хв. і максимальним моментом, що крутить, в 220 Нм при 4000 об./хв.
Всі мотори комплектувалися п'ятиступінчастою механічною КПП, а версії з мотором 2,4 ще й шестиступінчастим автоматом із гідротрансформатором.
Автомобілі для українського ринку автомобілі збиралися в Кременчуці.
2014 - перший фейсліфтинг зміни незначні трохи змінена зовнішність моделі.
2016 рік – Рестайлінг моделі. Змінено оптику та бампера в салоні автомобіля оновилася панель приладів.
2018 рік. Кардинальна зміна моделі Повністю новий інтер'єр та екстер'єр.
Автомобілі третього покоління Geely X7 офіційно не продаються.