Болти Втулки Гайки
Найпоширенішим помилкою у власників китайських і не тільки автомобілів - це те що профілактику вигадали підступні представники спеціалізованих СТО, з однією тільки метою - побільше викачати з вас грошей. Насправді це дуже далеко від істини.
Запитайте чому? Розглянемо це такому банальному прикладі як регулювання кутів установки коліс. Перше, що ми почуємо від вісімдесяти, а то й дев'яноста відсотків автолюбителів, на питання коли ви востаннє перевіряли «розвал – сходження». Відповіддю буде, у кращому випадку, при останньому ремонті, а точніше при заміні якоїсь деталі передньої підвіски. Це не тому, що захотілося. А лише через страх перед безжальним знищенням, таких дорогих серцю автошин.
Чому ж така різниця між вимогами регламентних робіт і бажанням власника авто? Відповіді дві: Дорого! І навіщо це робити, якщо мою машину нікуди не веде? А ось автовиробники рекомендують проходити цю таку нелюбиму автомобілістами процедуру хоча б двічі на рік, при зміні зимових шин на літні і навпаки.
Давайте спробуємо розвіяти цей міф на прикладі болтів регулювання кутів установки задніх коліс, у автомобілів з незалежною підвіскою.
Цей болт специфічної форми виготовлений з високолегованої сталі і служить для незначного коригування кутів установки коліс, за допомогою так званого розвального важеля або розвальної тяги, яка з'єднується із заднім підрамником через сай . А ось внутрішня обойма сайлентблока найчастіше алюмінієва і цей тандем здатний за дуже короткий термін перетворитися на одне ціле. І до чого настільки роз'єднати їх не під силу вже нікому. А відбувається це з однієї простої причини. Дане з'єднання зазвичай стає нерухомим з моменту покупки автомобіля і до тих пір поки задні колеса не починає «жерти». І лише тоді «свідомий» автолюбитель, з благаннями про допомогу звертається до розвальника, який на це може тільки розвести руками.
І тут у справу доведеться вступити механіку СТО озброєному «болгаркою» і масою слів, без яких навіть з таким безвідмовним інструментом впоратися буде вкрай нелегко. І тоді «під ніж» разом із болтами, у кращому разі, підуть ще й сайлетблоки, а за часті й самі важелі та тяги. Водії на досвіді скажуть, що це все одно неминуче і хвилюватися з цього приводу просто безглуздо. А ми скажемо зовсім інакше. Хто це ми? Ми команда професіоналів, яка за свою більш ніж п'ятнадцятирічну історію спілкування з китайськими автомобілями, перевірили, що все може бути зовсім інакше. І що для цього потрібно зробити?
І так:
- Візьміть собі за правило хоча б двічі на рік звертатися до фахівців регулювання розвалу – сходження.
- І навіть якщо він стверджує що розміри входять в «норму», настоїть на тому щоб він ці болти все ж таки провернув. Адже грошей він з вас все одно візьме незалежно від того, буде він там щось обертати чи ні.
- А по хорошому попросіть його відвернути болт і вкласти всередину мастило. Тільки не в жодному разі не мідну.
Не на всіх автомобілях китайських автомобілях кути регулюються класичним способом як на Чері Істар, Чері Елара, Грейт вол Сейф та Грейт вол Дір. Наприклад, у регулюванні на Чері Тігго бере участь ще й втулка специфічної форми, що має специфічну форму, яка ще й буває різних довжин. На одній і тій же моделі встановлювалися втулки 72 мм. 82мм і 93мм. А болт навпаки виглядає дуже прозаїчно, але теж буває різної довжини 110мм і 122мм.
І якщо ви вже заплуталися і не знаєте чи є на вашому автомобілі взагалі такі болти, то вихід тільки один, дзвонити в інтернет магазин «Азія Мотор»< /b>. І наша команда професіоналів допоможе вам знайти відповідь на будь-яке питання, що вас цікавить. А на додаток до якісної консультації ви отримаєте найширший асортимент та найприйнятніші ціни.