Троса, Куліси
Якщо у вас автомобіль китайського виробництва оснащений механічною коробкою перемикання передач, то важіль його перемикання пов'язаний з коробкою за допомогою тросів КПП.
Механізм перемикання тривальної коробки зазвичай розташовується безпосередньо на корпусі коробки. Конструктивно він складається з важеля керування та повзунів із вилками. Для запобігання одночасному включенню двох передач механізм оснащений блокуючим пристроєм. Механізм перемикання передач може мати дистанційне управління.
Картер коробки служить для розміщення конструктивних частин і механізмів, а також для зберігання масла. Картер виготовляється із алюмінієвого або магнієвого сплаву.
Механізм перемикання передач двовальної коробки, зазвичай, дистанційної дії, тобто. розташований окремо від корпусу коробки. Зв'язок між коробкою та механізмом може здійснюватися за допомогою тяг або тросів. Найбільш простим є тросове з'єднання, тому воно найчастіше використовується в механізмах перемикання.
Механізм перемикання передач двовальної коробки складається з важеля управління, з'єднаного тросами з важелями вибору та включення передач. Важелі у свою чергу з'єднані з центральним штоком перемикання передач з вилками.
Під вибором передачі розуміється поперечний рух важеля управління щодо осі автомобіля (рух до пари передач), під включенням передачі – поздовжній рух важеля (рух конкретної передачі).
Найпоширеніший спосіб дистанційного увімкнення передач це троса перемикання передач. Як правило, ці троса йдуть парою.
Чим відрізняються троси перемикання передач від інших тросів на автомобілі?
І так перше що потрібно розуміти це те, що точність виготовлення цих тросів повинна бути на найвищому рівні інакше хід важеля плюс - мінус кілометр не принесе вам приємних відчуттів. Оскільки хід самого механізму перемикання переда – це міліметри, то від точності троса може завісити і те яку передачу і замість якої ви можете включити. Є троси в яких закладена можливість їх регулювання (Чері Джагі, Чері Тіго, Джилі СК), а є ті, у яких цієї можливості немає (Волекс С30, Чері Форза, Джилі Емгранд ЕС7) і оскільки троса перемикання, як і будь-які інші троса схильні до розтягування в процесі експлуатації, і як наслідок знижується точність того, як вони передають інформацію про те, яку з передач хоче включити водій. Через те, що трос не відповідає своїм розмірам, не точне включення передач може призвести до поломки в кращому випадку самого механізму включення, а в гіршому шестерень і синхронів КПП.
І хоча за свій термін служби троса практично не потребують обслуговування. Огляд їх варто проводити регулярно. Більшість тросів звичайно прихована від сторонніх очей, але й у тому що видно легко побачити якісь зміни основні конструктивні елементи тросів це:,
Трос
Кожух троса (сорочка)
Бобишки троса
Якщо на кожуха троса ви помітили пошкодження, побачили, що трос почав розшаровуватися в районі бобишок або самі бобишки, виглядають не так як в перший день експлуатації, все це говорить про швидку смерть троса. І як ми говорили раніше якщо не хочете, щоб наслідки несправної системи приводу КПП перейшли на саму КПП, то при виявленні хоч якихось натяків на дефект троса КПП відразу ж телефонуйте в наш інтернет магазин «Азія Мотор», де наші фахівці мають величезний досвід , швидко та головне безпомилково, допоможуть знайти троса саме для вашого автомобіля. А величезна наявність на складах допоможе вам швидко повернути в лад ваш автомобіль.