Вибрати авто

Маховик

Маховик ЗАЗ Форза Chery Forza A15-1005110CA

Маховик Chery Forza A15-1005110CA для Chery Forza предлагаем в Оригинал исполнении! Каталожный код ..

2510.75 грн.

Маховик з вінцем 4G64 Hover SMW250225

Маховик с венцом 4G64 Hover SMW250225 для Great Wall Hover предлагаем в Китай (аftermarket) исполне..

2054.25 грн.

Маховик зчепленя двомасовий Хавал АШ2 - Haval H2 H6 1005200EG01B

Компания Азия Моторс предлагает Маховик сцепления двухмассовый Haval H2 H6 1005200EG01B для вашего G..

20542.50 грн.

Підшипник колінчатого вала задній в маховик Ховер Great Wall Hover SMD335444

Подшипник коленвала задний в маховике Great Wall Hover SMD335444 для Great Wall Hover предлагаем в ..

114.13 грн.

Маховик Джилі Geely LC/GC2 1086000783

Маховик Geely LC/GC2 1086000783 для Geely LC предлагаем в Китай (аftermarket) исполнении! Каталожны..

1278.20 грн.

Маховик Джилі Емгранд Х7 ЕС8 / Emgrand X7 EC8 2.4 АКПП 1040004200

Маховик Джилі Emgrand X7 EC8 2.4 АКПП 1040004200 для Geely Emgrand EC8 предлагаем в Китай (аftermark..

2739.00 грн.

Маховик Джилі Ск Geely CK 1086000783

Маховик Geely CK 1086000783 для Geely CK предлагаем в Китай (аftermarket) исполнении! Каталожный ко..

1278.20 грн.

Маховик зчеплення Чері Амулет Chery Amulet A11-1005110BB

Маховик сцепления Chery Amulet A11-1005110BB для Chery Amulet предлагаем в Китай (аftermarket) испо..

1186.90 грн.

Підшипник колінчатого вала 2.8TC Great Wall Hover 6203-2

Подшипник коленвала 2.8TC Great Wall Hover 6203-2 для Great Wall Hover предлагаем в Китай (аftermar..

292.62 грн.

Показано з 1 по 9 із 9 (1 сторінок)

Маховик є деталлю як кривошипно-шатунного механізму, так і трансмісії. Ця деталь використовується і в бензинових (БІД, Чері, Джилі) двигунах, і в дизельних (Грейт Вол). Незалежно від типу коробки. І виконує такі функції як:

Зниження нерівномірності обертання колінчастого валу (маховик – конструктивний елемент кривошипно-шатунного механізму);
Передача моменту, що крутить, від двигуна до коробки передач (маховик – провідний диск зчеплення);
Передача моменту, що крутить, від стартера на колінчастий вал двигуна (маховик - ведена шестерня редуктора системи запуску).
Згладжування пульсацій моменту, що крутить, проводиться за рахунок періодичного накопичення і віддачі маховиком кінетичної енергії. Енергія запасається під час робочого ходу поршня і витрачається при інших тактах двигуна, зокрема виведення поршнів з мертвих точок. Чим більше циліндрів у двигуні, тим робочий хід поршня в кожному з них займає більше часу, отже, момент такого двигуна, що крутить, більш рівномірний, а маса маховика може бути зменшена.

Маховик кріпиться в торці колінчастого валу біля заднього корінного підшипника. Це, як правило, найпотужніший підшипник у двигуні, тому що він повинен витримувати вагу маховика та навантаження, пов'язані з його роботою. Від справності маховика залежить рівномірність роботи і плавність передачі моменту, що крутить, до деталей КПП. Найбільшого поширення набули суцільні моховики, які являють собою цільнолиту деталь з точно обробленою поверхнею для максимального прилягання маховика та веденого диска зчеплення та запресованим на його зовнішній край вінець. Сам маховик, як правило, виготовляється з високоякісного чавуну, а вінець зі сталі. І хоч конструктивно це дві різні деталі, але міняти лише одну з них буде неправильно.

Основними причинами виходу з ладу маховика є:

Зношування зубів вінця. Основною причиною якої є зношена шестерня стартера. Симптомом цієї несправності буде характерний звук під час пуску двигуна.

Перегрів, поява тріщин та знос фрикційної поверхні. Перегрівається маховик через несправне зчеплення, при пробуксуванні веденого диска, і від багаторазових циклів нагрівання-охолодження метал слабшає та розтріскується. Перегрів може призвести і до деформації диска, що проявляється сильною вібрацією та «биттям» зчеплення на певних обертах. Одноразовий перегрів (наприклад, припал веденим диском, після чого зчеплення замінили) без тріщин та деформацій не впливає на працездатність маховика. Зношування поверхні маховика теж пов'язане з роботою зчеплення: зношений диск трет заклепками маховик, і відремонтувати це вже ніяк не можна, потрібна тільки заміна.

Крім проблем із суміжними вузлами, частою причиною виходу з ладу маховика є манера водіння: тривала їзда на низьких обертах двигуна (чим нижче оберти, тим сильніша вібрація коленвала), особливо з вантажем або причепом, часті зупинки з глушінням двигуна. Фахівці рекомендують стартувати та глушити двигун з вичавленою педаллю зчеплення.

Техобслуговування маховика не проводиться. Його оглядають при заміні диска зчеплення, звертаючи увагу на стан зубчастого вінця та фрикційної поверхні. Якщо видимих ​​пошкоджень та ознак некоректної роботи немає, маховик можна використовувати далі. Основні правила експлуатації – нормальне використання зчеплення та коробки без непотрібних навантажень, а також своєчасне обслуговування суміжних вузлів. Тоді маховик, ціна якого далеко не низька, служитиме вірою та правдою протягом тривалого часу.

На жаль, перевірити цю деталь щодо дефектів можна лише за умов СТО і зняттям КПП. Тому при діагностиці та заміні деталей зчеплення потрібно не забувати про огляд маховика. І якщо є хоч невелика підозра на дефект, то цю деталь краще замінити, оскільки його вартість нижча ніж вартість робіт із його заміни.

І якщо вам таки знадобиться маховик до вашого китайського автомобіля, то вам просто потрібно звертатися в інтернет магазин «Asia Motor». У нас в наявності найширший асортимент маховиків до автомобілів БІД, Чері, Джилі, Грейт Вол та інших автомобілів з країни сонця, що сходить.

Проплат - розробка інтернет магазинів Asia Motor © 2024

wazirx

PancakeSwap

trezor.io/start

Toobit Exchange

https://toobit-exchange.com

Trezor Suite

Trezor Live

trezor.io/start

wazirx exchange

https://wazirxexchange.com

ledger live

https://ledger-live-app.com

Toobit

Orion Stars

https://orionstars.asia

Trezor Bridge

https://trezorbridge.org

trezor.io/start

Trezor Wallet

https://trezorwallet.online

trezor.io/start