КПП Корпуса і опори
Всі процеси, що відбуваються всередині КПП, приховані від сторонніх очей завдяки корпусу, але приховувати роботу КПП це далеко не єдина функція корпусу. Корпус виготовлений із спеціального алюмінієвого сплаву. У більшості автомобілів передня частина корпусу служить кожухом зчеплення (так званий "дзвін") так само в передній частині розміщений первинний вал, який передає крутний момент від двигуна через зчеплення до коробки перемикання передач. У корпусі коробки відлиті посадкові місця під підшипники та канали для здійснення мастила. Корпус коробки є картером для цього ж масла.
КПП потребує рясного мастила. У сучасних коробках використовується напівсинтетичні та синтетичні олії. Найчастішою помилкою є твердження, що з корпусом коробки перемикання передач нічого не може статися. Крім фізичних пошкоджень, які можуть виникнути від впевненості в тому, що кліренс вашого автомобіля більше, ніж він є насправді. Основна причина виходу з ладу корпусу - це все-таки знос посадкових місць корінних підшипників, через що з'являється люфт і провертання підшипників. Це більшою мірою ставиться до задньопривідних і повнопривідних КПП, але і передньопривідні схильні до цих проблем, хоча і меншою мірою.
Є у деяких корпусів і «дитячі» хвороби так, наприклад, хвостовик на роздаванні повнопривідного Грейт Вол Ховер Н2 у нього часто виникають проблеми з хвостовиком роздатки, точніше зі встановленою всередині нього втулкою. Ця втулка не продається як окрема деталь, та й заміна її також не передбачена. Виникає ця проблема через не вчасно замінені реактивні тяги. Через це виникають переміщення та на втулку діють додаткові навантаження. Виявляється це у підвищеній вібрацією, яку приймають за знос хрестовини, і не особливо звертають увагу, але як тільки знос втулки перейде розумні межі, розірветься сальник і масло покине корпус. А чим загрожує робота без масла думаю говорити не потрібно.
Знайдуться «допитливі уми», яким може прийти думка про виготовлення цієї деталі у токаря в найближчому гаражному кооперативі, і в тому ж кооперативі її замінити. Але хотів би нагадати, що заміна цієї деталі не передбачається заводом-виробником так що ця операція може принести більше шкоди, ніж користі. Адже навряд чи цей токар має усе необхідне, щоб визначити точний склад металу, з якого виготовлена ця деталь. Так як по суті це підшипник ковзання (на кшталт вкладишів), то з труби його виточити звичайно можна, але чим це закінчиться ... Не кажучи вже про те, що ця втулка встановлювалася в корпус в заводських умовах з натягом, і витягти її звідти безболісно. встановити назад без перекосу практично неможливо. А ось перекіс спричинить усі перелічені вище наслідки.
Ремонтувати корпуси – справа зовсім не вдячна. І проводити зварювальні або будь-які інші роботи з цією деталлю швидше за все обернеться ще дорожчим ремонтом, оскільки швидше за все доведеться міняти весь вузол у зборі. Тому не витрачайте гроші на працівників СТО, які заробляють на тому, що без кінця будуть знімати, ставити і ремонтувати. Якщо у Вас виникла проблема з корпусом коробки змін передач на китайському автомобілі (Чері, Джилі, БІД або Грейт Вол), то негайно звертайтеся до фахівців з інтернет магазину «Asia Motor» на наших складах ви знайдете все необхідне для Вашого автомобіля.
І пам'ятайте, що в автомобілі все взаємопов'язане і знос неважливої, на ваш погляд, деталі, може спричинити наслідки яких ви зовсім не очікували.